Gå til innhold

Nissen eksploderte av sinne på juletreefesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nissen på en juletrefest var virkelig en hissigprpp for en si. Vi var på juletrefest i dag og der var det en som hadde kledd seg ut som julenisse og skulle dele ut gaver og barna fikk sitte på fanget hans mens foreldrene tok bilde.

Sønnen min er 14 år og dro kanskje en spøk litt over streken, men å bli så rasende var vel ikke vits? Det han sa da nissen spurte om det var noen snille barn her var "nei, her er det bare snørrunger". Man hørte noen voksne le i bakgrunnen da så sønnen min fortsatte jo å ha det morsomt. Julenissen delte ut godtposer og da sa sønnen min at han var et dårlig forbilde og sønnen min komenterte vekta til nissen. Og så ropte sønnen min ut til barna at de måtte ikke ta i mot godteri fra fremmede. Nissen så ikke ut til å bry seg om dette og overså sønnen min mens andre voksne lo litt. litt senere da barna kunne sitte på fanget for å ta bilde så ropte sønnen min ut i salen at nissen var en pedofil gammel gris som lokket ungene med godteri og at nå kom han til å prøve seg på dem. Nissefar tålte visst ikke den spøken og reiste seg opp, trampet som en hissigprop og begynte å rope så sønnen min begynte å synge på loven sitter nissen og flere voksne lo som de grein av det hele. Da sprang nissen etter sønnen min, han heiv en godtepose etter han og bommet, så gikk nissen opp på scenen og sa noen kraftige gloser om de som satt i salen, rev av seg nissedrakta og ba alle barna dra til et visst sted og at jula var avlyst, mens han så og si trampet ut av lokalet mens han faktisk bannet. Det var flere barn ned i 5-årsalderen der som begynte å gråte. Flere trodde nok på nissen.

Var det nødvendig å bli så sur for en uskyldig liten spøk? Nå er alle de andre foreldrene som var der som hadde småbarn rasende på sønnen min og mener han er ansvarlig for at barna ikke tror på nissen, at noen er redd for nissen og mener sønnen min har ødelagt hele jula for dem.

Er ikke dette å overreagere? De satt jo faktisk å lo først og sønnen min mente ikke noe vondt med det. Han har sagt at han bare ble revet med siden de andre først begynte å le og ikke tenkte så mye på hva han sa.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vel du er et troll, men hvis ikke har du iallefall en skikkelig trollunge.

• Liker 28
Skrevet

Hadde noen hatt kustus på ungen sin og vett til å si i fra om hva som god oppførsel og ikke, hadde det ikke vært noe problem :filer:

• Liker 12
Skrevet

Nei, det er det jeg alltid har sagt - du skal ikke tru på julenissen. Han finnes ikke. :nisseblunk:

• Liker 2
Skrevet

Nissen på en juletrefest var virkelig en hissigprpp for en si. Vi var på juletrefest i dag og der var det en som hadde kledd seg ut som julenisse og skulle dele ut gaver og barna fikk sitte på fanget hans mens foreldrene tok bilde.

Sønnen min er 14 år og dro kanskje en spøk litt over streken, men å bli så rasende var vel ikke vits? Det han sa da nissen spurte om det var noen snille barn her var "nei, her er det bare snørrunger". Man hørte noen voksne le i bakgrunnen da så sønnen min fortsatte jo å ha det morsomt. Julenissen delte ut godtposer og da sa sønnen min at han var et dårlig forbilde og sønnen min komenterte vekta til nissen. Og så ropte sønnen min ut til barna at de måtte ikke ta i mot godteri fra fremmede. Nissen så ikke ut til å bry seg om dette og overså sønnen min mens andre voksne lo litt. litt senere da barna kunne sitte på fanget for å ta bilde så ropte sønnen min ut i salen at nissen var en pedofil gammel gris som lokket ungene med godteri og at nå kom han til å prøve seg på dem. Nissefar tålte visst ikke den spøken og reiste seg opp, trampet som en hissigprop og begynte å rope så sønnen min begynte å synge på loven sitter nissen og flere voksne lo som de grein av det hele. Da sprang nissen etter sønnen min, han heiv en godtepose etter han og bommet, så gikk nissen opp på scenen og sa noen kraftige gloser om de som satt i salen, rev av seg nissedrakta og ba alle barna dra til et visst sted og at jula var avlyst, mens han så og si trampet ut av lokalet mens han faktisk bannet. Det var flere barn ned i 5-årsalderen der som begynte å gråte. Flere trodde nok på nissen.

Var det nødvendig å bli så sur for en uskyldig liten spøk? Nå er alle de andre foreldrene som var der som hadde småbarn rasende på sønnen min og mener han er ansvarlig for at barna ikke tror på nissen, at noen er redd for nissen og mener sønnen min har ødelagt hele jula for dem.

Er ikke dette å overreagere? De satt jo faktisk å lo først og sønnen min mente ikke noe vondt med det. Han har sagt at han bare ble revet med siden de andre først begynte å le og ikke tenkte så mye på hva han sa.

Om dette faktisk er sant så må jeg bare få informere deg om at du er en dårlig mor med dårlige holdninger, og du har gjort en dårlig jobb med å oppdra din elendige sønn.

• Liker 37
Skrevet

Var du tilstede, og lot sønnen din oppføre seg slik uten å si ifra?? Han burde skamme seg!!

• Liker 7
Skrevet

Uskyldig liten spøk å kalle nissen for en pedofil gammel gris forran en gjeng 5 åringer ?

Og du fikk med deg seansen ute å stoppe det før det gikk så langt ?

Blir sjokkert over at du prøver å få sympati og avfeier oppførselen som en "uskyldig spøk"

På en annen side er det ingen unskyldning for att ett menneske skal oppføre seg på den måten.

Hadde jeg vært på en juletrefest, og en slektning av meg hadde sagt slikt ting hadde jeg gitt faen i at jeg ikke er mora hans.

• Liker 15
Skrevet

Nissen overreagerte, og du underreagerte. Jeg hadde nok blitt ganske forbanna på din sønn, og også på deg som lot ham holde på som han gjorde.

• Liker 9
Skrevet

Du burde skamme deg som ikke snakket til sønnen din.

Slik oppførsel er helt uakseptabel.

• Liker 6
Skrevet

Din sønn står og kaller en voksen, uskyldig mann pedofil og du har ikke hjernekapasitet til å fortelle ham at sånn oppfører man seg ikke??

Hadde noen kalt meg en pedofil gammel gris når jeg sitter der med mange unger rundt meg så hadde jeg gitt dem juling. Synd for alle barna at de måtte oppleve dette, men synes sønnen din er ekstremt uoppdragen. Han er jo 14 år! Han burde vite bedre.

Man oppfører seg ikke sånn hvis foreldrene har gjort en god jobb med oppdragelsen, men du ser jo ikke at han har oppført seg forferdelig engang så da skjønner man jo hvorfor han er sånn.

• Liker 9
Skrevet

Ts

Jeg synes det hele var ganske uskyldig jeg da. Og nissen brydde seg jo ikke akkurat med det første. Ja, jeg sa først at han burde dempe seg etter den andre gangen, men flere satt der å lo. De satt nesten å ropte "mer, mer". Er det da rsart sønnen min fortsatte? Han ble bare revet med. Og flere av de som lo er faktisk de samme som mener at sønnen min har ødelagt hele jula dems og barnas tro. De var da like mye med dem, var dem ikke?

Skrevet

TS, hvis du ikke er et troll burde du skamme deg for at du ikke stoppet gutten din første gang han sa noe upassende.

• Liker 6
Skrevet

Ts

Jeg synes det hele var ganske uskyldig jeg da. Og nissen brydde seg jo ikke akkurat med det første. Ja, jeg sa først at han burde dempe seg etter den andre gangen, men flere satt der å lo. De satt nesten å ropte "mer, mer". Er det da rsart sønnen min fortsatte? Han ble bare revet med. Og flere av de som lo er faktisk de samme som mener at sønnen min har ødelagt hele jula dems og barnas tro. De var da like mye med dem, var dem ikke?

Dere virker i alle fall som en ganske bedriten familie hva angår oppførsel.

• Liker 11
Skrevet

Du bør oppdra ungen din bedre enn det der. Hvordan hadde du likt å bli kalt pedofil? Få orden på trollungen din.

• Liker 4
Skrevet

Uskyldig liten spøk å kalle nissen for en pedofil gammel gris forran en gjeng 5 åringer ?

Og du fikk med deg seansen ute å stoppe det før det gikk så langt ?

Blir sjokkert over at du prøver å få sympati og avfeier oppførselen som en "uskyldig spøk"

På en annen side er det ingen unskyldning for att ett menneske skal oppføre seg på den måten.

Hadde jeg vært på en juletrefest, og en slektning av meg hadde sagt slikt ting hadde jeg gitt faen i at jeg ikke er mora hans.

TS

Jeg sa jo at det var litt over streken da. Men det første var jo uskyldig. Jeg synes ikke så mye om det siste han sa, men det er da ikke noe å sette jorda i bevegelse for heller da. Jeg har sagt det til han at det var over streken og han er lei swg og mente jo ikke at det skulle gå så langt. Men jeg reager på de andre foreldrene. Overeagerer ikke de da? Han er jo bare 14 og trodde han var morsom. Jeg kan si at jeg lo ikke, men det var fløere andre voksne som lo, selv uten pedospøken, men nå holder de sønnen min ansvarlig. De er da med på dem også? Kunne ikke de ha sagt i fra da før? De er tross alt voksne

• Liker 3
Skrevet

Ts

Nei ærlig talt, du lar ikke sønnen din holde på sånn selv om noen andre idioter finner det morsomt. Nå legger du skylden over på andre. At du ikke er flau over deg selv og sønnen din. Herregud altså. Siden du har klart å rote deg frem til pcn og et forum bør du sikker klare å google "folkeskikk". Det mangler både du og sønnen din. Din sønn kommer til å ende opp som en sosial taper om han ikke hadde antenner nok til å skjønne når nok var nok. Det samme gjelder forresten deg.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...