Lana Del Rey Skrevet 24. desember 2011 #61 Skrevet 24. desember 2011 (endret) Ja, jeg syntes det! Har timeglassfigur og ett pent ansikt.. Ser like flott ut uten sminke også! Veldig fornøyd med utseende mitt Ble ett veldig selvdigger-innlegg det her! Endret 24. desember 2011 av Susiq
Gjest Hikken Skrevet 24. desember 2011 #62 Skrevet 24. desember 2011 Ja, jeg syntes det! Har timeglassfigur og ett pent ansikt.. Ser like flott ut uten sminke også! Veldig fornøyd med utseende mitt Ble ett veldig selvdigger-innlegg det her! Jeg synes ikke det er selvdiggende i det hele tatt. Det er jo bare bra at folk synes at de selv er pene 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 25. desember 2011 #64 Skrevet 25. desember 2011 Når jeg ser meg selv i speilet tenker jeg : "Fy søren, han hønken der får meg nesten til å ønske jeg var homo." Har alltid lurt på hvorfor kisen på den andre siden løper skrikende av gårde
Inx Skrevet 25. desember 2011 #65 Skrevet 25. desember 2011 Kjører porsche og flasher svart kredittkort på byn, så jepp, jeg er attraktiv. 1
Gjest BamseB Skrevet 25. desember 2011 #66 Skrevet 25. desember 2011 Kjører porsche og flasher svart kredittkort på byn, så jepp, jeg er attraktiv. Porsche?! Haha!!!! Klovn!
Inx Skrevet 25. desember 2011 #67 Skrevet 25. desember 2011 Porsche?! Haha!!!! Klovn! Ypper'u brokk ell?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #68 Skrevet 25. desember 2011 Føler meg best uten klær. Føler meg minst bra når jeg pynter meg. Mitt selvbilde er veldig avhengig av bekreftelse fra andre. Uten det kan jeg føle meg forferdelig. For tiden får jeg null bekreftelse fra kjæresten min (både verbalt og fysisk) og det påvirker meg mye Crap...
Gjest BamseB Skrevet 25. desember 2011 #69 Skrevet 25. desember 2011 Ypper'u brokk ell? Hehe Neida, whatever makes you happy Håper det er en gammel 911
Montos Skrevet 25. desember 2011 #70 Skrevet 25. desember 2011 Ja, jeg ser på meg selv som atraktiv på en god dag. Dersom jeg tar på meg blazeren og pynter meg litt opp for en kveld på byen, så vil jeg si at jeg er en kjekk ung mann. Er vel ikke noe galt i å ha et godt selvbilde sålenge man ikke går over på idiot-siden og bare blir overfladisk. Får mye oppmerksomhet fra andre jenter på utseende og stil, så da tar jeg vel det også som et hint om at jeg er atraktiv. Når jeg ser meg naken i speilet ser jeg en normal stor penis, markerte brystmuskler og litt markerte muskler på magen og når jeg tenker meg om så har jeg i grunn en utrolig vakker og pen kjæreste sånn rent utseende messig.
MrSmith Skrevet 26. desember 2011 #71 Skrevet 26. desember 2011 Våknet med et ekstra stort morrabrød i dag så i dag er jeg attraktiv for det motsatte kjønn, regner med at hun forsyner seg utover dagen..
Gjest MorAase Skrevet 26. desember 2011 #72 Skrevet 26. desember 2011 Føler dere selv at dere er attraktive for andre mennesker? Hvilke tanker har dere når dere ser dere uten klær i speilet? Her går det litt opp og ned, prøver å gjøre mitt beste da Nei du gitt, her er det maaaaaange år siden en hadde teoretisk mulighet for å være noe som lignet teoretisk attraktiv
Ivana Skrevet 26. desember 2011 #73 Skrevet 26. desember 2011 Er Det noen som vet hvorfor det er skik at man ser så mye bedre ut noen dager, og ser ganske fæl ut noen andre dager? Har det selv slik, noen dager ser jeg ganske attraktiv ut (synes jeg selv), mens andre dager er det helt motsatt
Harry B Skrevet 26. desember 2011 #74 Skrevet 26. desember 2011 Er Det noen som vet hvorfor det er skik at man ser så mye bedre ut noen dager, og ser ganske fæl ut noen andre dager? Har det selv slik, noen dager ser jeg ganske attraktiv ut (synes jeg selv), mens andre dager er det helt motsatt Ligger nok bare i hodet trur jeg,noen dager har man ikke lyst og stå opp av sengen en gang. Andre dager, on top of the world
Ivana Skrevet 26. desember 2011 #75 Skrevet 26. desember 2011 Ligger nok bare i hodet trur jeg,noen dager har man ikke lyst og stå opp av sengen en gang. Andre dager, on top of the world Hmm, kan hende, men har igrunn en høy selvtilitt, men det ligger vel iblant i hodet..
Harry B Skrevet 26. desember 2011 #76 Skrevet 26. desember 2011 Hmm, kan hende, men har igrunn en høy selvtilitt, men det ligger vel iblant i hodet.. Tenker at utseendemessig så forandrer man seg ikke mye fra dag til dag,uke til uke,så det må være i hodet en plass
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #77 Skrevet 26. desember 2011 Jeg er nok midt på treet. Oftest er jeg relativt fornøyd selv, men jeg bruker ikke noe særlig sminke og staser meg ikke opp, så for andre er jeg nok ganske gjennomsnittlig. Jeg er glad for at jeg oftest trives med meg selv som jeg er.
tiini Skrevet 26. desember 2011 #78 Skrevet 26. desember 2011 Føler meg litt under midt på treet. Nå har jeg 10kg for mye rundt mage og lår, etter 2 fødsler.. dette skal forhåpentligvis bort til sommeren, også har jeg en masse strekkmerker på magen. Huff, men legen min ville søke meg til full bukplastikk når jeg har fått stekere magemuskler, det blir litt skummelt! Men det blir sikkert mye bedre
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #79 Skrevet 26. desember 2011 Føler meg litt under midt på treet. Nå har jeg 10kg for mye rundt mage og lår, etter 2 fødsler.. dette skal forhåpentligvis bort til sommeren, også har jeg en masse strekkmerker på magen. Huff, men legen min ville søke meg til full bukplastikk når jeg har fått stekere magemuskler, det blir litt skummelt! Men det blir sikkert mye bedre Det må jo være en god pådriver fram mot sommeren,nyttårsforsett kanskje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå