Gå til innhold

Er dere attraktive?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utseendet med klær på er jeg ganske godt fornøyd med. Er jo alltids litt småting som kunne vært slik eller slik, men er greit nok fornøyd. Har ikke noe behov for å vær den peneste jenta på dansegulvet, så lenge jeg ikke er i nedre del av skalaen. har dårlige dager også, men når jeg har ordnet meg, tatt på meg klær jeg liker osv. så føler keg meg stort sett ganske bra.

Uten klær er det litt mer så som så. Er fornøyd med fasongen. Er naturlig slank med passe former. De har dog sklidd ut litt, men jeg jobber med saken. Har slitt med tørr hud og eksem, sånn at jeg ikke føler meg sååå vel naken. Går greit mtp. sex og sånn, en eventuell kjærste får jo bare ta det som det er eller ikke, men føler feks ikke for å vise visse deler av kroppen (overarmene hovedsaklig) uten klær på offentlige steder og sånn. Men har lært meg å akseptere det, og det er ikke noe jeg dveler over.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Jeg liker mitt eget utseende når jeg ser i speilet. Men med en gang jeg går ut av huset og treffer andre mennesker, endrer det seg helt. Da føler jeg meg som verdens styggeste og rareste, og vil bare gjemme meg.

Aner ikke hvorfor det er slik. Mister bare all selvtillit ute blant folk.

Men når jeg er hjemme og titter i speilet, så har jeg ikke noe imot det jeg ser.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Fashionistaen
Skrevet

Jeg blir ansett som veldig attraktiv, og på "objektive" dager kan jeg selv også se at jeg er en pen jente, men jeg har likevel dager hvor jeg føler meg som verdens styggeste og feiteste. Utseende og selvtillit henger ikke alltid sammen... Skulle gladelig byttet mitt utseende med et mindre pent ett hvis god selvtillit fulgte med.

Skrevet

Føler dere selv at dere er attraktive for andre mennesker?

Ja.. Jeg synes det. :) Er flink til å kle meg og sminke meg osv, så jeg ser best mulig ut.

Hvilke tanker har dere når dere ser dere uten klær i speilet?

Jeg ser jo at jeg ikke er 100% perfekt, men jeg liker hvordan jeg ser ut uansett. Det er jo meg, må jo like det jeg ser.

Gjest Marregutt
Skrevet

Jupp, føler meg attraktiv for andre mennesker.

Ja, elsker å se meg selv naken. Nesten hver gang jeg pusser tenna gjør jeg det foran speilet i barisen.

• Liker 1
Gjest UngKalven
Skrevet

Jeg blir ansett som veldig attraktiv

jeg føler meg som verdens styggeste og feiteste.

Hmm..

Gjest SemperFi
Skrevet

Opp og ned, noen ganger er jeg kjempefornøyd og andre dager vil jeg ikke se i speilet en gang.

• Liker 2
Skrevet

Ja, er vel egentlig det.. Men alle har forskjellig smak, har både fått høre at jeg er verdens vakreste av fremmede og at jeg ser ut som en mann pga musklene mine.. Så lenge man selv er fornøyd så spiller det ikke stor rolle hva andre synes mener jeg :) Om jeg vil ha markerte muskler all over så kan vel de bitre småjentene få rynke på nesa så mye de vil.

Skrevet

Til tross for uteliggeren som stirrer tilbake fra speilet, er jeg fornøyd.

Skrevet

sånn midt på treet føler jeg meg

Skrevet

Er nok en 8er ansiktsmessig, og 8,3 kroppsmessig. Har veldig pene øyne, fint smil, bra kjeveparti og en slank og muskuløs kropp med sprettrumpe.

Could be worse.

Skrevet

Jeg er vel i grunn en del over snittet når det kommer til utseendet. Har alltid fått høre at jeg er vakker, sexy, søt osv. av alle slags mennesker. Men derimot føler jeg meg ikke alltid så pen.. Noen dager er bedre enn andre for å si det sånn.

Skrevet

Her går det litt opp og ned, prøver å gjøre mitt beste da ;)

Så fint!

Gjest henriett3
Skrevet

Tja, si det... Klokka seks om morgenen, rett fra senga, gjerne midtvinters med skummetmelks-farge på kroppen, holdning som en muggen melsekk og grå i trynet, ikke veldig.

Gi meg en liten halvtime i fred og ro, frokost og en bøtte kaffe,en kjapp dusj, se da begynner det å ligne på noe. Ikke rasende vakker, og heller ikke noe som snur hoder på gaten, men helt normal.

Samboeren min synes heldigvis jeg er fantastisk vakker, men han er neppe helt objektiv. Kan det hjelpe av svigerinnen min er enig med ham?

Hva som er atraktiv er vel like forskjellig som alt annet, smaken er forskjellig. Men tror man kommer langt med å holde seg rimelig i form, ta vare på seg selv, og ikke minst, være fornøyd med seg selv.

Kjenner meg igjen der! :)

Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Dobbeltpost

Endret av henriett3
Skrevet

Har fått diagnose som lett narsissist, så ikke overraskende er svaret mitt ja :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en bra og fin kropp skal jeg tro hva alle andre sier. Jeg har egentlig ikke vært så veldig opptatt av den. Jeg har heller ikke vært opptatt av ansiktet mitt, i den grad jeg kan plassere meg selv på en attraktivitetskala. Men jeg vet kroppen er finere enn ansiktet..

Jeg er født som den jeg er og godtar det :)

Skrevet

Stort sett fornøyd, noen ganger liker jeg ikke eget tryne på morran om jeg har fått lite søvn. Stort sett tenker jeg vel lite over det, bortsett fra når jeg finner rette plagget og tenker "Woh, look at them puppies" eller beundrer bakenden min i de rette jeansene.

Er minst fornøyd med at folk tror jeg er et par år etter tredve, i stedet for et par år før tredve. Har ikke rynker eller noe, og trøster meg med at det sikkert er kontor-stilen i klesveien som "feller" meg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...