nummer 2 Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Er 19 DPO nå. Testet negativt for 3-4 dager siden. Hvor sent kan en egentlig teste positivt?? Jeg har: -Hard/bløt tapp -Lukket -Litt bakovervendt -Ser ut som om litt av den er farget (flekk på 'oppsiden'. Jeg har fremfall etter fødsel, så den kommer faktisk ut så jeg kan se den) - har hatt perioder med ekstreme kramper/murringer, men de forsvant igjen - utfloden varierer på mye 'vått' og lotion som danner tapper - ikke ømme pupper som forrige svangerskap, men Gud så mye det har stikket i de !! - Griner for absolutt alt ( musevisa har plutselig blitt trist;) Men, samtidig har hormonene vært litt på styr i det siste!?) Har hatt 3 pp' er med pergotime+ovitrelle, men droppet ovitrellen denne syklusen. Så kun dobbel pergokur altså. Er det på tide å slutte å håpe nå???? Hadde gitt opp håpet, men så lukket tappen seg så veldig- og har vært hardt lukket de siste dagene, så håpet har kommet litt tilbake. Også dette med stikking i puppene da.. Vet at dere ikke kan vite og at en ikke kan gjøre annet enn å vente, men kanskje noen sitter inne med noe kunnskap her??
nummer 2 Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2011 Må legge til at jeg I løpet av syklusen har hatt rosa merker i trusen. Aldri på papiret, men utfloden har vært rosaaktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå