AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Velg én (med nød og neppe to) film(er) som er din desiderte yndlingsfilm. Nevn gjerne også sjanger, hva den handler om og hva som gjør den så bra.
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 (endret) Transformers en to og tre!! Elske Bumblebee. Er glad i han. Digger når de transformerer seg. Alle lydene. Det militære. Når de kommer inn og "saves the day". og Shia Labeouf som Sam Witwicky. Og at toeren er en slags fortsettelse på eneren. Sjangeren er sci-fi, action og thriller. Endret 21. desember 2011 av Mortem
^^Belle^^ Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Iiiik, jeg har tre, jeg. Almost Famous - en fantastisk musikkfilm med handling fra 60-70 tallet. Drama. Remember the Titans - Denzel Washington. Drama. Mysterious Skin - en skikkelig fæl, horribel og forstyrret indiefilm om pedofili. En av hovedrollene spilles av Joseph Gordon-Levitt, en av mine favorittskuespillere. Drama.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Ringenes Herre-trilogien. Så godt laget, lange filmer, i allefall extended versjonene, og vakre formuleringer, noble krigere og konger, og så utrolig vakkert på sitt vakreste, samtidig som det elendige og de onde er grusomme og ekle. Blir like henført hver gang jeg ser filmene.
DysterPytten Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Dirty Dancing. For meg finnes det ingen andre filmer som kan måle seg med den!
Gjest Solmåne Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 Le fabuleux destin d'Amélie Poulain, fordi jeg alltid -uansett- hvor trist jeg er blir i godt humør og får håp for verden igjen hver gang etter jeg har sett den 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #8 Skrevet 21. desember 2011 Vanskelig! Men trur det blir Ringenes Herre filmene, de er like bra hver gang!
Anglofil Skrevet 22. desember 2011 #9 Skrevet 22. desember 2011 Oi, det er vanskelig! Tror det må bli Shadowlands og The Remains of the Day. Mvh Yvonne
Gjest RompeRusk Skrevet 22. desember 2011 #10 Skrevet 22. desember 2011 titanic sett den en million ganger :D
Gjest Bomullsdott Skrevet 22. desember 2011 #11 Skrevet 22. desember 2011 Gran Torino. Den er helt fantastisk! Snehvit og de syv dverger er også blant favorittene.
Purple Basil Skrevet 22. desember 2011 #12 Skrevet 22. desember 2011 Forrest Gump. Litt trist film, men utrolig fin på mange måter! Jeg smågråter meg alltid gjennom hele filmen, den har en rar effekt på meg:p
Gjest Cecilia L Skrevet 22. desember 2011 #13 Skrevet 22. desember 2011 Funny Games - Michael Haneke Kjølig og brutal eleganse. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #14 Skrevet 22. desember 2011 Superman returns faktisk. Vet ikke helt hva som gjør den så bra, men tror det har litt med at jeg ønsker å fly, ønsker å kunne høre alt og ønsker å kunne se gjennom ting. Liker den fordi den har gode skuespillere (Brandon Routh som supermann og Kevin Spacey som Lex Luthour) og ikke minst så ser Mr. Routh veeeeldig bra ut i den drakten sin... Men ingen slår Dean Cain i "Lois and Clark - The new adventures of superman" da. Jeg tuller faktisk ikke om jeg sier at jeg har sett den over 150 ganger og at dvd'en jeg har er blitt spilt så mange ganger at den har begynt å hakke! En annen film jeg liker VELDIG godt er The Blair witch project". Handler om 3 ungdommer som skal lage en film i forbindelse med et prosjekt på skolen om Blair-heksa. De tar med telt og kamera og går i skogen for å finne heksa. De finner henne aldri, men hun finner dem... Rare ting begynner å skje, barnegråt utenfor teltet midt ute i skogen, telt som blir ristet på, hauger med steiner som er stablet dukker plutselig opp rundt teltet om natten og plutselig er den ene av de 3 forsvunnet. De begynner å lete etter han og blir selv tatt av heksa. Liker denne spesielt fordi det er slike ting jeg ser for meg kan skje ute i skogen. Jeg liker ikke skogen noe spesielt og er veldig redd for mørket. Har ofte hatt ville fantasier om at noe eller noen skal komme og ta meg eller noen jeg er på telttur med, så denne liker jeg
Safran Skrevet 22. desember 2011 #15 Skrevet 22. desember 2011 The Shawshank Redemption - elsker den filmen og kan se den om og om igjen. Og i disse juletider må vel Love actually også nevnes.
Rumle Skrevet 22. desember 2011 #16 Skrevet 22. desember 2011 Le fabuleux destin d'Amélie Poulain, fordi jeg alltid -uansett- hvor trist jeg er blir i godt humør og får håp for verden igjen hver gang etter jeg har sett den Enig! Og Elling
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. desember 2011 #17 Skrevet 22. desember 2011 Almost Famous - Vet ikke hvorfor, men blir skikkelig glad av å se den. Kul musikk, og Kate Hudson er nyyyyydelig som Penny Lane
pinar Skrevet 22. desember 2011 #18 Skrevet 22. desember 2011 Oj det var vanskelig! Men en som absolutt kommer laaangt opp på lista er American beauty. Den er så vakker, trist, mennskelig og mørk på en gang.
Gjest Cecilia L Skrevet 22. desember 2011 #19 Skrevet 22. desember 2011 Oj det var vanskelig! Men en som absolutt kommer laaangt opp på lista er American beauty. Den er så vakker, trist, mennskelig og mørk på en gang. Liker deg, Eplebit 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå