Gå til innhold

Spøkelse festet på overvåkningsvideo

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest x4tretoen

:roll: Et tre i skogen om kvelden kan også se skummelt ut. Det har jo litt med hva man lar seg selv tro.

:D Men så hadde verden sikkert vært mye kjedeligere om det ikke fantes spøkelser, troll i den mørke skogen ... og ikke minst JULENISSEN :D :D Snart er det jul!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva i.i.

Pretty scary framtoning ja... :grøsse:

Men vanskelig å si om bilder er fake eller ikke....

Men det forundrer meg overhodet ikke om det er gjenferd slike steder, ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi..ikke lett å se forskjell på en spøk og et spøkelse kanskje? Noen har nok hadd det gøy med videoen fra overvåningskameraet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt speisa at "spøkelset" går igjennom en dør ja.

Men det KAN jo hende at døra var en dør på akkurat samme sted da denne "framtoningen" levde og da. Sånn a la "gå igjen i samme rute man ofte gikk da man levde".

Tviler ikke på at det er mange spøker / fake bilder, men det finnes bilder av "ekte" spøkelser og,- som ikke ble sett da bilde(t)ne ble tatt.

De som ikke tror på sånt "vås" vil nok legge hodet mitt på hoggestabben nå, men likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky
  Melony skrev:
Jeg leste overskriften litt for raskt, og trodde at tråden handlet om noen som hadde klart å filme et spøkelse som var på fest.  :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...