Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest x4tretoen
Skrevet

:roll: Et tre i skogen om kvelden kan også se skummelt ut. Det har jo litt med hva man lar seg selv tro.

:D Men så hadde verden sikkert vært mye kjedeligere om det ikke fantes spøkelser, troll i den mørke skogen ... og ikke minst JULENISSEN :D :D Snart er det jul!! :D

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vææææ... og det måtte jeg selvsagt se rett før sengetid... :(

Ligna litt på en Nazgûl, forresten..

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg stoler ikke på slike sikkerhetsfolk :sjarmor:

Gjest Diva i.i.
Skrevet

Pretty scary framtoning ja... :grøsse:

Men vanskelig å si om bilder er fake eller ikke....

Men det forundrer meg overhodet ikke om det er gjenferd slike steder, ikke i det hele tatt.

Skrevet

WÆ! Litt stilig og litt skremmende...

Skrevet

Kult om det er ekte da, men nå trodde alltid jeg litt på det der at "spöken" gikk gjennom dører jeg da :o

Gjest kjerring
Skrevet

Slikt tøyser man ikke med! Det finnes mange tusser og skrømt rundt i verden! Pass dere..!!!

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg stoler ikke på slike sikkerhetsfolk :sjarmor:

Henger meg på den! :kul:

Skrevet

Jøss, jeg tviler VELDIG på at "spøkelser" kan befinne seg i en virkelighet hvor de kan festes på tape!!

Gjest GreenSky
Skrevet

Eller at de må lukke opp en dør for å komme seg ut!? :klø:

Skrevet

Sikker på at det ikke bare er noe som skal på "Ringenes Herre"-premiere da? :ler:

Skrevet

Hihi..ikke lett å se forskjell på en spøk og et spøkelse kanskje? Noen har nok hadd det gøy med videoen fra overvåningskameraet ;)

Skrevet

Litt speisa at "spøkelset" går igjennom en dør ja.

Men det KAN jo hende at døra var en dør på akkurat samme sted da denne "framtoningen" levde og da. Sånn a la "gå igjen i samme rute man ofte gikk da man levde".

Tviler ikke på at det er mange spøker / fake bilder, men det finnes bilder av "ekte" spøkelser og,- som ikke ble sett da bilde(t)ne ble tatt.

De som ikke tror på sånt "vås" vil nok legge hodet mitt på hoggestabben nå, men likevel....

Skrevet

Jeg leste overskriften litt for raskt, og trodde at tråden handlet om noen som hadde klart å filme et spøkelse som var på fest. :ler:

• Liker 1
Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg leste overskriften litt for raskt, og trodde at tråden handlet om noen som hadde klart å filme et spøkelse som var på fest.  :ler:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...