Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. De fleste gangene jeg har fått farget håret har det vært i en nyanse som ikke ble slik jeg ønsket, så tenkte jeg at jeg ikke likte fargen (var bare feil nyanse av fargen). Da jeg var blond var det ikke på langt nær en slik fin og blondt manke som dette, det var heller mer gult og mislykket enn det som var intensjonen og jeg var redd for å gjøre enda større skade og gikk tilbake til den trygge, brune fargen min. Så, jeg vil høre hva dere tror, hva burde jeg gjøre med håret mitt? Er åpen for en del ting, slik som blondt, rødt osv, men vil ikke ha typ grønn, blått eller svart ol.

Først og fremst, jeg er 17 år. Huden min er lys, bruker P2 fra Tikei om sommeren, men nå (vinteren) ser den litt gul ut. Blodårene på underarmene mine skinner i grønnskjær og når sollyset treffer øynene mine ser de grønne ut, når jeg er inne klarer ingen jeg kjenner å bestemme seg for hva slags øyefarge jeg har. Håret mitt er ifølge frisøren min sunt og "typisk nordisk" (tynne og mange hårstrå), det er nå brunt og går litt under kragebenet.

Disse fargene liker jeg ganske godt:

Danneel Ackles

Sophia Bush

Den som er vist tidligere i innlegget er også utrolig fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...