Gå til innhold

Bestilte vare fra FU, den kom ødelagt fram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Bestilte nylig et I.D pudder fra feelunique.com. Er trofast kunde og det har aldri vært problemer. Helt til nå.. Pudderet var knust og innholdet (som var løst) lå ut i hele eska. Kan jeg sende mail til dem og forvente at de sender meg et nytt pudder? Eller er det ikke deres problem siden det helt sikkert er postvesenet som har ødelagt?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Du kan jo bare høre med de? Evt høre om Posten vil erstatte noe?

Skrevet

Send mail. Jeg fikk pengene tilbake for et produkt som var merket som allergivennlig, men som ga kjæresten min (som vanligvis ikke er allergisk mot noe) et megautslett.

Skrevet

Har sendt de mail, men inget svar. Håper jeg ikke virker frekk, men jeg vet jo ikke helt hvem jeg skal henvende meg til :P

Skrevet

Jeg opplevde det samme med en øyeskygge fra LF. Sendte en mail, med bilde, og de sendte en ny.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvordan det er med leverandøren, men posten får du ingenting fra. Der er du nødt til å sende skadeskjema på postkontoret før du tar med pakken hjem:)

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med leverandøren, men posten får du ingenting fra. Der er du nødt til å sende skadeskjema på postkontoret før du tar med pakken hjem:)

Fikk den rett hjem i postkassa, er det andre regler da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...