meelissa Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Hei! Bestilte nylig et I.D pudder fra feelunique.com. Er trofast kunde og det har aldri vært problemer. Helt til nå.. Pudderet var knust og innholdet (som var løst) lå ut i hele eska. Kan jeg sende mail til dem og forvente at de sender meg et nytt pudder? Eller er det ikke deres problem siden det helt sikkert er postvesenet som har ødelagt? Takk for svar
Gjest SnowLeopard Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Du kan jo bare høre med de? Evt høre om Posten vil erstatte noe?
Fantomina Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Send mail. Jeg fikk pengene tilbake for et produkt som var merket som allergivennlig, men som ga kjæresten min (som vanligvis ikke er allergisk mot noe) et megautslett.
meelissa Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2011 Har sendt de mail, men inget svar. Håper jeg ikke virker frekk, men jeg vet jo ikke helt hvem jeg skal henvende meg til
Gjest Vampen Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Jeg opplevde det samme med en øyeskygge fra LF. Sendte en mail, med bilde, og de sendte en ny. 1
Ananas. Skrevet 21. desember 2011 #6 Skrevet 21. desember 2011 Vet ikke hvordan det er med leverandøren, men posten får du ingenting fra. Der er du nødt til å sende skadeskjema på postkontoret før du tar med pakken hjem:)
meelissa Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2011 Vet ikke hvordan det er med leverandøren, men posten får du ingenting fra. Der er du nødt til å sende skadeskjema på postkontoret før du tar med pakken hjem:) Fikk den rett hjem i postkassa, er det andre regler da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå