Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke tilfeldig valgt.

Den sier helt klart NOE om meg,

bare at jeg vet ikke helt hva om meg det er den sier... :wink:

Skrevet

Litt tilfeldig valg..men det sier nok litt om meg ja he he :D

Skrevet

Denne sier bare Disney = jul :ler:

Liv Tyler er en dame jeg har sansen for, derfor har jeg henne ellers. Ikke noen dyp mening bak det valget egentlig. (eneste det fører til er at alle tror jeg er mørk :wink: )

Skrevet

Akkurat nå er det litt vinter og jul..

Men til vanlig har jeg noter, og det sier vel at jeg elsker musikk, og alltid hører på noe når jeg sitter på Kvinneguiden..

Skrevet

Jeg er ikke så "forførisk" hele tiden som det bildet mitt er. Er heller ikke blond. Men bildet var kult og det reflekterer en ung,selvsikker,bestemt kvinne, syntest jeg. Og det er jeg :wink:

Skrevet

Tja... Er svært glad i kattar! Kattungar må jo vere noko av det skjønnaste som finst!? Og så er det jo ein 'pip-pip' der òg, så då så...

Skrevet

Er det simpelthen alle utenom meg som har avatar?

Hilsen Trille

Skrevet

Det er jo ingen avatarer å velge i her !!!! :( (bortsett fra noen kvinne/mann tegn) og siden jeg ikke kan laste opp noen så blir jeg stående uten............ :cry:

Skrevet

Hvorfor kan du ikke det? Husk at bildet ikke må være så stort... Har du ikke et program der du fixer og tixer på bilder?

Jeg syntest det er fint at noen ikke har avatar. Du blir litt hemmelig liksom..:blunke:

Skrevet

Ja, jeg er forelsket både i Terminator og Arnold.

Skrevet
Det er jo ingen avatarer å velge i her !!!! :(  (bortsett fra noen kvinne/mann tegn) og siden jeg ikke kan laste opp noen så blir jeg stående uten............ :cry:

Her er det jo massevis å velje i...?

Gjest GreenSky
Skrevet
Sier din avatar noe om deg som person?

Eller er den helt tilfeldig?

Skrevet

Avataren sier vel bare at jeg er et blondt bombenedslag - og det er jeg også... :lol:

Skrevet

Nei igrunn sier avataren min ingenting om meg, annet enn at vi har sammne kjønn, da...

-Ginger, ikke så flekkete.

Skrevet

Tja, jeg har valgt en avatar som passer til brukernavnet mitt, men jeg er nok litt lik Tjorven også da... Liker iallfall avataren kjempegodt, og jeg er nok fælt til å lage ansiktsuttrykk jeg også... :D

Skrevet

Vel, jeg er jo gravid, og det er avataren min også. Og siden det er jul så har jeg jo tatt nissekjolen på! :wink:

Skrevet

Avateren min er meg, eller tegneserieversjonen av meg, tegnet av en venn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...