Gå til innhold

bra hudprodukter?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer på hva som er de virkelige bra hudproduktene der ute, og hva de koster.

Jeg trenger også tips om bra renseprodukter og fuktighet til morgen og kveld - gjerne noe som passer for de med hvite hudormer, men kjør på uanz!! *gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er nok mange som har bra produkter!

Alder og type hud/evt. problemer spiller vel også litt inn når man skal velge.

For mitt eget vedkommende (37 år) er jeg svært begeistret for Kanebo og Md.Formulation sine produkter. De er dyre, men gode.

Clinique og Shiseido har jeg også gode erfaringer med.

Du får sikkert god hjelp i et ordentlig parfymeri også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fikk med meg et Hollywood tips for en stund siden. Det gikk på å bruke hemmoroide krem som ansiktskrem. Og jeg har brukt det nå en stund, og det fungerer veldig bra! Man får glattere, finere hud, og ser litt friskere ut!

Prøv det i hvert fall!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at modeller bruker olivenolje til rensing av huden. Noen som har prøvd dette?

Jeg er jo en ihuga olivenolje-fan, så dette burde jo være noe for meg. har bare ikke fått rota meg til å prøve ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivenolje er ok hvis du ikke har problemer med uren hud. hvis du derimot har tendens til å få svarte prikker/hudormer/kviser er det bedre med mandelolje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Postet: 2002-05-21 11:53

-------------------------------------------

I all verden!

Hva er det den gjør da?

Er det Sheriproct du bruker?

Maren

-------------------------------------------

Nei, jeg bruker noe som heter Alcos-Anal... Forferdelig navn, men det fungerer veldig bra! Sandra Bullock bruker det blant annet. Bare prøv, selv om det høres ekkelt ut! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri prøvd det, hope, men hørt mange ganger at det er et vidundermiddel mot poser under øynene. vel, jeg får teste det ut når posene en dag dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Vichy 3 i 1. Det er rensemelk, tonic og sminkefjerner i en. Før hadde jeg en del urenheter i huden, men etter at jeg begynte å bruke den så har det så og sei forsvunnet. Jeg bruker det morgen og kveld. Jeg har også nuppete overarmer, men når jeg smører på Vichy 3 i 1 så forsvinner det nesten helt.

Dette produktet selges på A1 apotekene, det er en hel serie med kremer og solkremer osv. Jeg har en tube i 3-4 mnd, og den koster ca 100kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var fryktelig plaget med uren hud, har prøvd all verdens dyre renseprodukter. Løsningen min ble noe så enkelt som Laktacyd intimsåpe, har aldri hatt så fin hud som nå.Bruker en god fuktighetskrem fra YSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

dere med problemhud: prøv clarins rensekrem og dag og nattkrem! de er kjempebrae, stol på meg, og etter jeg begynte med dem, har jeg ikke en eneste kvise!

Falt for fristelsen av å prøve noe annet produkt, men nei de fungerte ikke!

så jeg gikk over til mine elskede produkter som jeg verdsetter høyt!

rensekremen koster 135 ca, og er drøy, dagkrem og nattkrem på ca. 150 kr, men de er verdt det!

ikke altfor dyr, ikke for billig, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også Clarins "Cleansing Milk" og "Tonic Water" + dagkrem + nattkrem + øyekrem. Huden blir jo myk men de hjelper ikke det spøtt på urenhetene mine.... Så neste gang skal jeg handle på Rema...:})

Har forresten hørt at produktene fra Lancome og Plenitude inneholder akkurat de samme ingrediensene (produsent er Loreal), men det er jo "litt" forskjell i prisen, tro om det er forskjell i "virkningen" også?

Beklager men jeg er nok litt tvilende til de påståtte egenskapene som disse produktene skal ha...:[

Mvh Alice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hei !

Jeg fant en link her på Kvinneguiden til noen svenske hudpleieprodukter som heter DERMANORD. Trykk på linken deres under SHOPPING ( her på Kvinneguiden) Når du har kommet inn på siden deres trykker du så på det norske flagget som fører deg til den norske siden deres som heter derma-norge.com

Jeg bestilte en hudpleieserie fra dem som jeg er kjempefornøyd med ihvertfall- og det beste av alt var at det var naturlig produkter uten mineralolje ( symaskinolje/bilolje. Fyssjom !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...