AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 I overgangen okt /nov tok jeg botox i pannen (sinnarynken) og i smilerynkene rundt øyene. Jeg har i de siste dagene sett at dette nå begynner å gå ut. Jeg kan rynke pannen igjen (ikke helt) og smilerynkene spesiselt på den ene siden er tilbake. Jeg betalte 4000 for dette, og hadde vell trodd det skulle vare lenger enn 1,5 mnd. Noen som har erfaring som kan svare meg på om dette er vanlig?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Effekten avtar gradvis, og raskere ved første behandling enn påfølgende. Jeg ville ringt klinikken du gjorde det på! Hilsen fornøyd botox-bruker
mufi Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Har hørt (aner ikke om det stemmer) at det er vanlig å fylle på hver 3. måned. Men at som personen over her skriver, så avtar effekten raskere første gang.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Hun jeg går til sier 2-3 mnd, og at det kommer litt an på hvor mye de fyller i. Noen må ha mange flere stikk enn andre igjen for å få full effekt. Jeg har fått gratis påfyll i sinnarynken en ukes tid etter behandling de to gangene jeg har tatt, da behandler ikke var helt fornøyd (skal sies jeg selv var strålende fornøyd første gangen, men ble enda mer fornøyd av gratis påfyll!!) Hilsen "hun over" igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå