hanne09 Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Hva gjør folk egentlig når de sitter hær og leser forskjellige emner? Hva gjør DU akkurat nå? :gjeiper:
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Jeg tygger smultring og drikker julebrus, mens jeg leser i trådene her inne. Ikke noe mere spennende enn det.
kissi Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Spiser en klementin og ser på gardinene som jeg egentlig skal henge opp. Jeg spiser ofte mens jeg sitter her, tror jeg
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Manner meg opp til å gå å trene, men det er kalt å gå ut. =(
Roomie Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Sitter med hundene i fanget og prøver å lære minste valpen navnet sitt... Gir snart opp...
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2011 #6 Skrevet 21. desember 2011 Sitter med hundene i fanget og prøver å lære minste valpen navnet sitt... Gir snart opp... Tenk tilbake til da du ble født; hvor lang tid tok det før du kunne navnet ditt da? Vær tålmodig min hundevenn. Nå har jeg drukket resten av julebrusen på stor flaske. Må innrømme at det ofte befinner seg spiselige ting rundt min munn når jeg er på nett. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 (endret) ser på hunden som traver avgårde her. så tenker jeg på hvor mongo hun ser ut når hun går hahahha ... ser bedre ut når hun løper. ellers er jeg veldig trøtt Endret 21. desember 2011 av Nuppdupp
Roomie Skrevet 22. desember 2011 #8 Skrevet 22. desember 2011 Tenk tilbake til da du ble født; hvor lang tid tok det før du kunne navnet ditt da? Vær tålmodig min hundevenn. Nå har jeg drukket resten av julebrusen på stor flaske. Må innrømme at det ofte befinner seg spiselige ting rundt min munn når jeg er på nett. Ja,må bare smøre meg med tålmodighet. Selv om det ikke er så lett alltid... Ikke for og avspore helt her,men har du noen tips? Han er en "micro" så han er ikke helt utviklet med syn og hørsel som normale hunder på hans alder... :/ Sitter som regel alltid og spiser når jeg er på nett selv... Tror det er noe med dette,hehe...
Gjest Bandit Skrevet 22. desember 2011 #9 Skrevet 22. desember 2011 Prøver å få guttungen ut av morgenkåpa si. Snakk om å ta skoleferie.
Eudyptula Skrevet 22. desember 2011 #10 Skrevet 22. desember 2011 Prøver å få ungen til å sove formiddagslur.
Eudyptula Skrevet 22. desember 2011 #11 Skrevet 22. desember 2011 Prøver å få ungen til å sove formiddagslur. ... Og det funka dårlig, så da blir det ikke mer KG i dag
Rumle Skrevet 22. desember 2011 #12 Skrevet 22. desember 2011 (endret) Sitter her og sløver og hører på julemusikk (og regnet som faller utenfor og vasker bort all den fiiiine julesnøen som lå her i går!). Prøver å finne motivasjon til å vaske badet ... Endret 22. desember 2011 av Rumle
Mr.Omg Skrevet 22. desember 2011 #13 Skrevet 22. desember 2011 Jeg ligger på sofaen og fryser under et ullteppe Også lurer jeg på om jeg har kjøpt alle gavene jeg skulle til jul eller ikke
Gjest SemperFi Skrevet 23. desember 2011 #15 Skrevet 23. desember 2011 Programmerer, venter på at programmet skal compile.
Gjest Bandit Skrevet 23. desember 2011 #16 Skrevet 23. desember 2011 Her er det stille før stormen... Pakke inn de siste julegavene, shine opp Casa la Bandit til jul, inn med juletreet og pynte dette... og på kvelden blir det en skikkelig kosekveld med guttungen.
Gjest Surrehodet Skrevet 23. desember 2011 #17 Skrevet 23. desember 2011 ser på hunden som traver avgårde her. så tenker jeg på hvor mongo hun ser ut når hun går hahahha ... ser bedre ut når hun løper. ellers er jeg veldig trøtt Sitter i sofaen med en kopp kaffe og irriterer meg grenseløst over Nuppedupp sitt ordvalg. 2
Gjest boblebrus Skrevet 23. desember 2011 #18 Skrevet 23. desember 2011 forbereder meg på å gå på jobb. Skal jobbe hele kvelden og går glipp av hovmester'n og det hele. Bare fordi noen absolutt må gå på kino på lille julaften også
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. desember 2011 #19 Skrevet 23. desember 2011 (endret) Sitter i sofaen med en kopp kaffe og irriterer meg grenseløst over Nuppedupp sitt ordvalg. at du ikke har bedre ting å gjøre Endret 23. desember 2011 av Nuppdupp 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå