AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Både filmer og på youtube og lignende. Hvordan kan jeg innstille dette?
Gjest Mahareth Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Mener du at skjermen slår seg av fordi det ikke skjer noe? Sånn at om du beveger musa så kommer bildet tilbake? I så fall må du endre batteriinnstillingene for å hindre det. Hos meg (har Vista) går jeg på kontrollpanel-maskinvare og lyd-strømalternativer-innstillingen jeg bruker. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Ja, det er det jeg mener Jeg har ingen strømalternativer på maskinvare og lyd, men har mobilitetsinnstillinger?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Jeg fant det Om noen søker på dette i ettertid, så høyreklikket jeg på skjermen - tilpass - skjermbeskytter - endre strøminnstillinger - endre betingelsene for at datamaskinen skal gå i hvilkemodus - endre avanserte strøminnstillinger - bla ned til multimedieinnstillinger - under videoavspilling - velg opptimaliser videokvalitet på begge punktene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå