Gå til innhold

Hva slags dermalogica cleanser anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny ansiktsvask og tenkte å kjøpe en fra dermalogica. Har litt fet hud, men samtidig blir den lett rød. Dermalogica har så mange så det er vanskelig å velge. Hva liker du best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Ultracalming Cleanser - kjempegod for litt sensitiv hud :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har litt blandingshud,og har tenkt å daily microfoliant. har hørt så mye skryt av den her inne.har prøvdt special cleansing gel,men har lyst å prøve en annen.

Skrevet
Jeg har litt blandingshud,og har tenkt  å daily microfoliant. har hørt så mye skryt av den her inne.har prøvdt special cleansing gel,men har lyst å prøve en annen.

Daily Microfoliant er en peeling, du trenger ansiktsvask i tillegg.

Jeg bruker Ultracalming cleanser og er sånn passe fornøyd.

Skrevet

Jeg bruker Special Cleansing Gel og er kjempefornøyd. Det er vel den som egner seg aller best til en blandingshud.

Skrevet

Jeg bruker Dermal Clay Cleanser, har blandingshud (T-sone-hud) som lett blir rød, og denne er KJEMPEGOD til meg.

Bruker Active Moist i tillegg.

Hudpleieren min har anbefalt meg disse produktene til min hud, og de er åpenbart riktige.

Prøv Dermal Clay Cleanser du, vil tro den passer deg!

Skrevet
Jeg bruker Ultracalming Cleanser - kjempegod for litt sensitiv hud :D

Samme her. Er kjempe fornoyd og det passer veldig godt til vinter.

Skrevet

Jeg ble anbefalt Special Cleansing Gel av min hudpleier, men den har alt for mange virkestoffer for meg. Ble rød, tørr og kvisete. Nå har jeg droppet Dermalogica og er tilbake til Clarins.

• 2 uker senere...
Skrevet

Special Cleansing Gel. (Og Daily Mocrofoliant)

Gjest Anonymous
Skrevet

G I jane anbefalte oss å kjøpe hudpleie hos julietsdayspa.com og der var det veldig billig. Special Cleanser Gel, Anti Bac, Dermal Clay Cleanser, UltraCalming Cleanser koster 240 kr for 473 ml.

Skrevet

Hva med fraktkostnader og leveringstid?

Gjest Anonymous
Skrevet

Leveringstid vet jeg ikke noe om, da jeg har ikke bestillt enda. Men det er fraktfritt vis du bestiller for over 50 Canadiske dollar,og det er ca 250 kr.

Skrevet

og så må du tenke på tollgrensa på 200 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...