Gjest Twiggy Skrevet 19. desember 2003 #1 Skrevet 19. desember 2003 Trenger en ny ansiktsvask og tenkte å kjøpe en fra dermalogica. Har litt fet hud, men samtidig blir den lett rød. Dermalogica har så mange så det er vanskelig å velge. Hva liker du best?
veslepus Skrevet 19. desember 2003 #2 Skrevet 19. desember 2003 Jeg bruker Ultracalming Cleanser - kjempegod for litt sensitiv hud :D
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #3 Skrevet 19. desember 2003 Jeg har litt blandingshud,og har tenkt å daily microfoliant. har hørt så mye skryt av den her inne.har prøvdt special cleansing gel,men har lyst å prøve en annen.
Gjest Étoile Skrevet 19. desember 2003 #4 Skrevet 19. desember 2003 Jeg har litt blandingshud,og har tenkt å daily microfoliant. har hørt så mye skryt av den her inne.har prøvdt special cleansing gel,men har lyst å prøve en annen. Daily Microfoliant er en peeling, du trenger ansiktsvask i tillegg. Jeg bruker Ultracalming cleanser og er sånn passe fornøyd.
starie Skrevet 19. desember 2003 #5 Skrevet 19. desember 2003 Jeg bruker Special Cleansing Gel og er kjempefornøyd. Det er vel den som egner seg aller best til en blandingshud.
Pusekatt Skrevet 20. desember 2003 #6 Skrevet 20. desember 2003 Jeg bruker Dermal Clay Cleanser, har blandingshud (T-sone-hud) som lett blir rød, og denne er KJEMPEGOD til meg. Bruker Active Moist i tillegg. Hudpleieren min har anbefalt meg disse produktene til min hud, og de er åpenbart riktige. Prøv Dermal Clay Cleanser du, vil tro den passer deg!
missfidget Skrevet 20. desember 2003 #7 Skrevet 20. desember 2003 Jeg bruker Ultracalming Cleanser - kjempegod for litt sensitiv hud :D Samme her. Er kjempe fornoyd og det passer veldig godt til vinter.
Gjest Jamila Skrevet 20. desember 2003 #8 Skrevet 20. desember 2003 Jeg ble anbefalt Special Cleansing Gel av min hudpleier, men den har alt for mange virkestoffer for meg. Ble rød, tørr og kvisete. Nå har jeg droppet Dermalogica og er tilbake til Clarins.
Midnattsol Skrevet 2. januar 2004 #9 Skrevet 2. januar 2004 Special Cleansing Gel. (Og Daily Mocrofoliant)
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #10 Skrevet 2. januar 2004 G I jane anbefalte oss å kjøpe hudpleie hos julietsdayspa.com og der var det veldig billig. Special Cleanser Gel, Anti Bac, Dermal Clay Cleanser, UltraCalming Cleanser koster 240 kr for 473 ml.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #12 Skrevet 2. januar 2004 Leveringstid vet jeg ikke noe om, da jeg har ikke bestillt enda. Men det er fraktfritt vis du bestiller for over 50 Canadiske dollar,og det er ca 250 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå