Gå til innhold

Forvirret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har havnet i en situasjon hvor jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Jeg kom i prat med en gutt på sukker.no i August. Siden da har vi hatt nesten daglig kontakt via sms og facebook. Vi snakker mye, lenge og har ofte morsomme samtaler. Vi har også ringt engang.

Vi studerer i hver vår by (langt unna hverandre), men er nå begge hjemme på ferie. Så vi er da ikke mer en litt over en time unna hverandre. Jeg har hintet frempå at jeg gjerne vil treffe han, og han sier at han gjerne vil treffe meg også. Det som er problemet er at han sier at han er så dårlig til å planlegge langt frem i tid, og ikke vet hva salgs planer han har i jula enda. Så jeg vet ikke om dette bare er en dårlig unnskyldning eller ikke..

Jeg liker han bare bedre og bedre, og vil gjerne møte han snart, for å finne ut om det kan være noe mer der. Samtidig som at jeg ikke vil virke masete og "push`ene", siden jeg allerede har nevnt det er par ganger...Så hva bør jeg gjøre? Isåfall...hva bør jeg foreslå at vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Det høres ikke ut som at han vil møte deg egentlig.

Kanskje han bare er på sukker for å få litt mer spenning i hverdagen, og at et møte blir for seriøst?

Det at han ikke kan planlegge frem i tid, er en dårlig unnskyldning spør du meg..! Hadde han virkelig hatt innteresse av deg, hadde han satt av en dag til å møtes!

Det er hvertfall slik jeg ser på det. Drit i ham og finn en ny en (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...