Djungelvrål Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 http://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/article719930.ece Jeg ser nesten ikke forskjell på resultatene disse strømpebuksene gir. Synes ikke modellen i utgangspunktet har kropp til et slikt skjørt og da er det lite vits å bruke hold in. Med en hold inn til 350 kr som man kanskje bare kan bruke en gang pga rakning så forventer man mer. Unødvendig artikkel?
Gjest Surrehodet Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 He he ser at magen er mindre på Lindex sin, men stumpen er flatere, som å velge mellom pest og kolera dette Jeg tror jeg holder meg til vanlig strømpebukse og heller investerer i en hold in truse.
She_Leiva Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Synes Falke sine utmerket seg veldig positivt her jeg da. 2
Cho Kon It Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Jepp, ser godt forskjell. Men hva mener du med at det ikke er noe vits å bruke hold-in når man ikke har kroppen til det skjørtet? Er det ikke nettopp da man kan bruke hold-in? 2
Djungelvrål Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2011 Det er poenget mitt. Hold inn forandrer figuren så lite at kler man ikke et plagg så hjelper ikke hold in.. Er ikke alle kvinner som er like fine i pencil-skirts eller? Synes ikke det var pent når magen stakk ut, ville heller hatt en bluse over..
FruN Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Den saken der løfta mer på rumpa enn holdt inne magen, synes jeg... Er det ikke det den var til og?
FantasDick Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Ser grei forskjell på bildene.. Synes modellen så best ut i Falkes strømpebukser. 2
Cho Kon It Skrevet 21. desember 2011 #8 Skrevet 21. desember 2011 Det er poenget mitt. Hold inn forandrer figuren så lite at kler man ikke et plagg så hjelper ikke hold in.. Er ikke alle kvinner som er like fine i pencil-skirts eller? Synes ikke det var pent når magen stakk ut, ville heller hatt en bluse over.. Åja sååånn jaaa! Er enig i at det ikke gjorde så mye forskjell på magen, men det finnes det jo andre plagg for hvis det er ønskelig. Rumpen fikk i hvert fall et løft og så mer definert ut i de tre beste strømpebuksene. Uansett så er det jo opp til hver enkelt om de vil gå med blyantskjørt, jeg har i hvert fall ikke tenkt til å bedømme hvem som kler det og ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #9 Skrevet 21. desember 2011 Enig med TS. Man bør ikke gå med slike skjørt dersom magen ikke er såpass flat at den ikke går ut på midten. Det var litt forskjell på strømpebuksene dog. Syns Falke og Trinny & S. så best ut. Wolford, Pierre og Lindex sine var grusomme, rumpa ble jo paddeflat. Flat rumpe er ikke pent i sånne skjørt. Jeg betaler ikke så mye for strømpebukser, de ryker uansett etter en gang. Bruker heller litt ekstra tid på trening, så magen blir flat og rumpa står ut uten hold-in. Evnt velger et annet antrekk... 1
Gjest SemperFi Skrevet 21. desember 2011 #10 Skrevet 21. desember 2011 Jeg ser forskjellen, den ene er nesten helt flat, og den andre har litt rumpe.
Wildy Skrevet 21. desember 2011 #11 Skrevet 21. desember 2011 Det er jo veldig stor forskjell på bildene, for all del! Men jeg synes ganske enkelt det så ille ut uansett, og hadde valgt et annet skjørt! Jeg bruker aldri holdinnstrømpebusker, synes det er grusomt å ha på og effekten er ikke akkurat dramatisk. Da velger jeg heller klær som kler meg i utgangspunktet. 1
Djungelvrål Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 21. desember 2011 Det er helt grusomt, spesielt om det er et middagselskap. Forferdelig når man blir full i magen og strømpebuksa ruller seg ned og skjærer inn i magen!
pinar Skrevet 21. desember 2011 #13 Skrevet 21. desember 2011 Jeg ser forskjell, men syns vel kanskje modellen skulle hatt et annet skjørt. 1
challenger Skrevet 21. desember 2011 #14 Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg ser forskjell, men syns vel kanskje modellen skulle hatt et annet skjørt. Men nå har de jo kanskje brukt akkurat dette skjørtet for å faktisk vise om strømpebuksene har noen effekt. Da må de jo bruke noe tettsittende. Er jo ikke dermed sagt at hun går sån til vanlig vel:p Og man hadde heller ikke sett effekten om modellen var helt flat fra før heller! *glemte et ord:p Endret 21. desember 2011 av challenger 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #15 Skrevet 21. desember 2011 Jeg ser bare feit ut i hold-in:p Blir sånn valk på magen som ikke er der når jeg ikke har strømpebukse. Magen min er rimelig flat, men med stramme strømpebukser ser jeg fæl ut. Nei, kjøp klær som passer eller slank deg :gjeiper: 1
pinar Skrevet 21. desember 2011 #16 Skrevet 21. desember 2011 Men nå har de jo kanskje brukt akkurat dette skjørtet for å faktisk vise om strømpebuksene har noen effekt. Da må de jo bruke noe tettsittende. Er jo ikke dermed sagt at hun går sån til vanlig vel:p Og man hadde heller ikke sett effekten om modellen var helt flat fra før heller! *glemte et ord:p Jeg syns poenget forsvinner litt når resultatet ikke blir bra. Da kunne hun vel heller bare tatt på seg noe som var mer kledelig
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. desember 2011 #17 Skrevet 21. desember 2011 Kledelig eller ikke - greia er jo at man skal se forskjell. Og da passer dette skjørtet best. Her ser man jo hver eneste lille bulk ganske tydelig. Hadde modellen brukt et mer kledelig skjørt, så hadde ikke effekten av strømpebuksene vært like synelig. 1
pinar Skrevet 21. desember 2011 #18 Skrevet 21. desember 2011 Kledelig eller ikke - greia er jo at man skal se forskjell. Og da passer dette skjørtet best. Her ser man jo hver eneste lille bulk ganske tydelig. Hadde modellen brukt et mer kledelig skjørt, så hadde ikke effekten av strømpebuksene vært like synelig. Jaja jeg ser forstår poenget, men jeg hadde trodd at en hold in strømpebukse skulle gjøre at man så bedre ut, og når det ikke er tilfellet hadde hvertfall jeg valgt å ta på meg noe annet.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. desember 2011 #19 Skrevet 21. desember 2011 Jaja jeg ser forstår poenget, men jeg hadde trodd at en hold in strømpebukse skulle gjøre at man så bedre ut, og når det ikke er tilfellet hadde hvertfall jeg valgt å ta på meg noe annet. Det er jeg helt enig i. Ingen av disse strømpebuksene fikk meg til å løpe til butikken ihvertfall.
Gjest True Khaleesi Skrevet 21. desember 2011 #20 Skrevet 21. desember 2011 Jeg ser forskjellen ja. Finner det merkelig at testens vinner er den som tydeligst gir minst hold-in på magen. Men de har tydeligvis fokusert kun på stumpen.. Jeg sverger til Pierre Robert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå