Gå til innhold

Kjip mote

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det bare meg som synes moten om dagen er tragisk? Det er så mye stygt, finner ingenting jeg liker. Det meste ser ut som telt og har stygge mønstre. :P

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Var på kjøpesenter i dag, og så masse fine klær! Elsker vinterklær:)

Så nei, ikke enig :gjeiper:

Skrevet

Sånn er det jo alltid med moten, mye fint og mye stygt. Også kommer det så klart an på øyet som ser. Må du følge moten da? ;) Kle deg heller i det du synes er fint og som kler deg.

Skrevet

Jeg aner ikke hva som er på moten :huh: Men jeg synes det er masse, masse fint i butikkene for tiden.

Skrevet

Sånn er det jo alltid med moten, mye fint og mye stygt. Også kommer det så klart an på øyet som ser. Må du følge moten da? ;) Kle deg heller i det du synes er fint og som kler deg.

Man må jo ikke følge moten, men utvalget i butikkene er jo mye av det samme. Liker man ikke det som er nå, er det også vanskelig å finne noe :)

• Liker 2
Skrevet

Man må jo ikke følge moten, men utvalget i butikkene er jo mye av det samme. Liker man ikke det som er nå, er det også vanskelig å finne noe :)

DET har du helt rett i. Og spesielt i kjede-butikkene, der er jo alt likt.

Men om man leter litt finner man som regel litt skjulte skatter!

Skrevet

Hvor er det du ser denne moten din, da? Jeg handler verken telt eller mønstre, og har ingen problemer med dette.

Skrevet

Synes det er veldig mye fint nå, elsker strikk feks! Men problemet mitt er jo at alt er så SVÆRT! At det skal være stort, liksom. Jeg vil ikke ha en genser som det er plass til to personer inni, men jeg drukner jo til og med i XS av enkelte plagg, og jeg er M..

Skrevet

Hei!

Er det bare meg som synes moten om dagen er tragisk? Det er så mye stygt, finner ingenting jeg liker. Det meste ser ut som telt og har stygge mønstre. :P

Synes heller ikke det er noe fint i butikkene akkurat nå:\ Masse er så formløst at jeg kunne jo nesten sydd det selv:P

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Jeg kjøpte meg klær for 1500 kr i dag fordi jeg fant så mye pent jeg likte. Så nei, ikke enig.

Skrevet

Synes det er veldig mye fint nå, elsker strikk feks! Men problemet mitt er jo at alt er så SVÆRT! At det skal være stort, liksom. Jeg vil ikke ha en genser som det er plass til to personer inni, men jeg drukner jo til og med i XS av enkelte plagg, og jeg er M..

Hvor handler du? Jeg liker strikk og bruker M. Har kjøpt strikkegensere hos Acne og bruker fremdeles M. Hvis man handler hos Gina Tricot kan man ikke regne med god passform.

Skrevet

Synes heller ikke det er noe fint i butikkene akkurat nå:\ Masse er så formløst at jeg kunne jo nesten sydd det selv:P

Hvor handler du? Har du prøvd butikker som faktisk har ordentlig materiale og designere?

Skrevet

Jeg finner masse fint:) Liker ikke telt-klær, men liker heller ikke superstramme. Jeg ser best ut i tettsittende klær, men får klaus av det.

Skrevet

Liker moten nå :sjenert: Min stil er type trangest mulig bukser og oversized topper, og det er det masse av i butikkene nå..

Skomoten vil jeg derimot ha meg frabedt. De der fæle klumpete jeffrey campell feks.. Acne har også noen merkelige sprell på skofronten..

Skrevet

Synes også det er mye stygt for tiden. Større kvinner må ha det moro med å handle klær med de stooore plaggene som er i butikkene nå... Dessuten så er det ikke pent med empir (aka stor kvinne-plagg) til en timeglass-fasong. Lei butikker som ikke har fine klær nå :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Hvor handler du? Jeg liker strikk og bruker M. Har kjøpt strikkegensere hos Acne og bruker fremdeles M. Hvis man handler hos Gina Tricot kan man ikke regne med god passform.

Handler på Cubus, H&M (på nett), og et par lokale butikker. Bor ikke akkurat i storbyen, så har ikke så mye utvalg av klesbutikker. Har klart å finne noe da, men det er så nedtur når jeg finner noe fint, og så er det bare som et telt når jeg tar det på..

Skrevet

Trådstarter her!

Jeg har ikke kikket så mye i butikker, men har kikket en del på nett, f.eks. Bubbleroom og hm. Jeg liker at klærne viser figuren min, og jeg liker ikke for mye blomster og stæsj. Det passer dårlig nå skjønner jeg:p Neida, det er sant, jeg trenger ikke følge moten. Men det er så myyye morsommere når butikkene bugner over at masse fine klær:D

Jeg har gått gravid :gravid: en god stund nå, og det har derfor ikke vært morsomt å shoppe klær i det hele tatt. Har ikke gjort det på leeenge. Derfor gleder jeg meg veldig til kulen snart er borte og jeg kan shoppe igjen! :shoppe:

Skrevet

Jeg syns ikke det er veldig mye fint i butikkene nå, men bedre nå enn for noen måneder siden. Høst moten var virkelig stygg.

Prøv å titt litt på nett, jeg kjøper nesten alt av klær der og finner masse som ikke er likt det i butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...