AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Har så smått begynt å trene, og i begynnelsen synes jeg det var kjekt. Men etter en lite stund (veldig liten faktisk), så ble det liksom... litt care. Alt jeg gjør er å dra på treningssenteret og gjøre litt det jeg føler for akkurat den dagen. Kondisjon fra 15 - 25 min, benpress og noen litt tilfeldige mage/rygg/armer-apparat. Jeg er bare litt lei! Noen som vet om hvordan jeg kan få tak i et treningsopplegg av en eller annen type? Målet er ikke å gå ned i vekt, men å stramme opp, bli strekere. Jeg er 19, 168 cm og 60 - 62 kilo. Noe hjelp å få?
Surriball Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Jeg tror de fleste treningssenter tilbyr timer med treningsveiledere som kan hjelpe deg å sette opp et program som er tilpasset deg og din kropp, og eventuelt vise deg hvordan øvelsene gjøres hvis det trengs
Gjest badeand1 Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Noen gruppetimer? Zumba ellernoe. (vet ikke hva de forskjellige gruppetimene heter, men. )
Viljaa Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Jeg begynte å trene på RYP (https://www.tn.no/ryp). Mest fordi jeg var noob, og trengte noe å forholde meg til etter at en liten periode med gruppetimer + tilfeldige øvelser hjalp mindre enn lite på målet om å bli i bedre form og "stramme opp" som vi alle streber etter jeg så veldig raskt resultater og kom godt i gang. På èn måte holder jeg fortsatt på med det, har bare tilpasset det litt til egne preferanser. du kan jo også sjekke forumet deres for support underveis.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Tusen takk! Gruppetimer er nok ikke noe for meg. Jeg hater å trene i store grupper, liker best å gjøre litt som jeg vil om dere forstår. Kondisjon har jeg også inne, er alle de andre øvelsene jeg sliter med. Har folk som kan hjelpe om jeg ikke forstår øvelser, så akkurat det er ikke noe problem håper jeg. Skal sjekke ut TN sine opplegg, men er bare å tipse videre om dere vet om noe annet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå