Gå til innhold

Treningsopplegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så smått begynt å trene, og i begynnelsen synes jeg det var kjekt. Men etter en lite stund (veldig liten faktisk), så ble det liksom... litt care. Alt jeg gjør er å dra på treningssenteret og gjøre litt det jeg føler for akkurat den dagen. Kondisjon fra 15 - 25 min, benpress og noen litt tilfeldige mage/rygg/armer-apparat. Jeg er bare litt lei! Noen som vet om hvordan jeg kan få tak i et treningsopplegg av en eller annen type? Målet er ikke å gå ned i vekt, men å stramme opp, bli strekere. Jeg er 19, 168 cm og 60 - 62 kilo. Noe hjelp å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de fleste treningssenter tilbyr timer med treningsveiledere som kan hjelpe deg å sette opp et program som er tilpasset deg og din kropp, og eventuelt vise deg hvordan øvelsene gjøres hvis det trengs :)

Gjest badeand1
Skrevet

Noen gruppetimer? Zumba ellernoe. (vet ikke hva de forskjellige gruppetimene heter, men. :P)

Skrevet

Jeg begynte å trene på RYP (https://www.tn.no/ryp). Mest fordi jeg var noob, og trengte noe å forholde meg til etter at en liten periode med gruppetimer + tilfeldige øvelser hjalp mindre enn lite på målet om å bli i bedre form og "stramme opp" som vi alle streber etter :P jeg så veldig raskt resultater og kom godt i gang. På èn måte holder jeg fortsatt på med det, har bare tilpasset det litt til egne preferanser. :) du kan jo også sjekke forumet deres for support underveis.

Skrevet

Tusen takk! Gruppetimer er nok ikke noe for meg. Jeg hater å trene i store grupper, liker best å gjøre litt som jeg vil om dere forstår. Kondisjon har jeg også inne, er alle de andre øvelsene jeg sliter med. :) Har folk som kan hjelpe om jeg ikke forstår øvelser, så akkurat det er ikke noe problem håper jeg. Skal sjekke ut TN sine opplegg, men er bare å tipse videre om dere vet om noe annet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...