Gå til innhold

Julegave til bestevennine


blubba

Anbefalte innlegg

Hun ønsker seg ingenting så jeg har ingen anelse om hva jeg kan kjøpe! Hun er den nærmeste for meg, så gidder ikke kjøpe noe dill fra nille til 50 kr.

Forslag? har ikke tid til og lage noe da hun må få den i morgen (vi skal ikke være på samme plass i julen!) tenkte på gavekort på 200 kr eller noe, men er så kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fr21_5ffdsa

Har hun noen hobbyer da? Slik at du kan kjøpe noe som relaterer seg til disse, mener jeg...

Endret av fr21_5ffdsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker hun da? Parfyme, kroppspleie, termokopper, en tea-for-one tekanne eller tekopp, et eller annet fra f.eks. black design eller home and cottage hvis hun liker interiørting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett inn 200,- på Redd Barnas konto, print ut bekreftelsen og gi henne god samvittighet i julegave. Om hun ikke ønsker seg noe, har hun mer enn det hun trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gi HENNE noe da.

Da får hun ønske seg noe.

Hvordan kan du kjenne en person så godt uten å vite hva du kan kjøpe til henne? Jeg har perifere studievenninner jeg kunne kjøpt gave til uten å mukke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en film og julegodteri hun kan kose seg med i jula? :)

Gavekort på kinodate/middagsdate el med deg er jo også en mulighet :)

Endret av Sessipn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Gavekort på manikyr/pedikyr/brynnapping osv koster vel ikke så veldig mye, og er hvertfall noe jeg ville satt stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et fotoalbum med bilder av oss fra vi var små og til nå. I albumet er det fortsatt masse plass til at jeg kan fortsette å sette inn bilder :)

...ja, jeg har åpnet den før jul! Skam seg.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Hun ønsker seg ingenting så jeg har ingen anelse om hva jeg kan kjøpe! Hun er den nærmeste for meg, så gidder ikke kjøpe noe dill fra nille til 50 kr.

Forslag? har ikke tid til og lage noe da hun må få den i morgen (vi skal ikke være på samme plass i julen!) tenkte på gavekort på 200 kr eller noe, men er så kjedelig!

ikke at jeg bryr meg så mye om prisen, men jeg tror ikke du får noe som er så veldig mye mindre dill-dall for 200 enn 50 kr...

eneste jeg kommer på da, er nytt på nytt biletter om dere bor i oslo eller omegn.. det er rimlig gøy å være med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid usikker, er så redd for at folk ikke skal like det jeg kjøper! Man kan jo få noe ordentlig for 200 kr i forhold tl 50 ...

Men har kjøpt noe til hun nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...