Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest SemperFi
Skrevet

SATAN DRITT STRØMUTTAK!

Har nå brukt laaaaaaaaaaaaaaaangt tid på feilsøkning også viser det seg at selve strømpluggen er gåen, drittuttak.

*bytte uttak*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvetes drittmann som forsvinner fra jordens overflate i fem timer uten så mye som en lyd :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fått neglesopp av all treninga i litt for små joggesko og måtte punge ut med 300kr for sånn greie til å smøre på! :sur:

Skrevet

FAEN, HATER VINTERN!!!JEG VILL HA SOMMER OG SOL!!!! :tristbla:

• Liker 2
Gjest SemperFi
Skrevet

Satans jævla snø, nå har den lagt seg på Sørlandet. VEKK MED DEG!

Jeg sa opp det forbanna abonnementet i fjor!

Skrevet

Satans jævla snø, nå har den lagt seg på Sørlandet. VEKK MED DEG!

Jeg sa opp det forbanna abonnementet i fjor!

Beklager, det er en behandlingstid på 45 år... :fnise:

• Liker 3
Skrevet

HVORFOR drømmer jeg om en gutt jeg aldri turde å vise følelser for. For noe DRITT.

Og jeg burde sove! Hvorfor har jeg pc? :kjefte:

Skrevet

ffffuuuu.jpg?width=513&height=387

Hvorfor er jeg nesten alltid sulten?! Blir aldri mett!! Spiser meg selv ut av huset snart

• Liker 3
Skrevet

Jeg duppa av tidligere ikveld ett par timer med kontaktlinsene mine og øynene mine er ett sviende, rødsprengt HELVETE!!!!! :sur:

Gjest SemperFi
Skrevet

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAN!

Jeg innbiller meg at denne PC'n er sendt fra Lucifer personlig, jeg kommer til installasjon og alt ser fint ut fram til jeg skal logge inn med brukernavn og passord, da bil den ikke godta passordet mitt, selv om jeg ikke velger noe passord, kan skrive inn 1234 som passord og den vil ikke godta passord, hva i helvetet er dette for noe møkkspiss?

• Liker 1
Skrevet

jeg er så sur.. det blir ingen ferie på meg.. må bare lese:( har eksamen i januar..FAEN

Skrevet

jeg er så sur.. det blir ingen ferie på meg.. må bare lese:( har eksamen i januar..FAEN

Signerer denne :( Er så kjipt når alle gleder seg til ferie, og man vet innerst inne at man må bruke ferien på å lese og ikke minst ta igjen pensum fordi man bare har vært laaaaat da man egentlig skulle lest! :( Hva skjer med løftet om å skulle "lese jevnt og trutt dette semesteret".. Argh! :murvegg:

Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Endelig, faen med på tide, jævla fitte maskin!

Endret av SemperFi
Skrevet

Herregud, perfekt tråd for meg akkurat no. Nettopp fått juleferie, og nå skal alt komme ut sånn at jeg går en varm og positiv jul i møte :lur:

Jobben min (servitør):

Barn (eller alt under 1 meter) som løper rundt som spedalske inne i restauranten fordi foreldrene tror at restaurantbesøk er et fristed for barna deres. Når jeg kommer bærende med tre tunge og grisevarme fat på venstrehånden og ett fat i høgrehånden så er min synsvinkel sperret. Da SER jeg faktisk ikke barnet som står i veien, og om jeg beklageligvis skulle finne på å komme borti det, så ber jeg deg om å A) holde barnet ditt på henvist stol eller B) ikke kjefte på meg.

De røde julelysene fra duni, brenner ned på en time, og en restaurant med 60 bord pluss den kombinasjonen er dårlig match. BRENN SAKTERE!!!! Merkelig hvor mye innvirkning stearinlys kan ha på livskvaliteten.

Kunder som bestiller feks pepperstek, men som PLUTSELIG hadde bestilt pasta når jeg kommer med maten. NEI, du gjorde ikke det, jeg tok bestillingen selv, og jeg husker deg GODT. Det er så vanvittig fristende å trykke bongen opp i trynene deres fordi jeg vet jeg har rett. Dessverre må jeg ta meg sammen.

Jeg merker at jeg kunne ha holdt på i en evighet, så tror egentlig jeg bare stopper..

Til slutt vil jeg blåse ut på hun ene jeg bor med som stjeler varmeovnen min fra mitt rom og inn på hennes, sånn at jeg støtt og stadig må inn der å hente den. KJØP DIN EGEN JÆVLA OVN YOUR FILTHY WHORE

Åh. Nå kan jeg sove godt i natt.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...