Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #1 Skrevet 19. desember 2003 Har ikke så veldig markerte kinnbein, men kunne godt tenkt meg å få det til å se slik ut.- Hvordan klarer jeg å få til det? Rouge? Hvordan skal den legges i tilfelle?
Tirill Skrevet 19. desember 2003 #2 Skrevet 19. desember 2003 Ja, du kan bruke rouge... Men jeg vil anbefale deg å spørre i et parfymeri. Det er lettere for dem å uttale seg når de ser deg. Enn det er for oss som ikke ser ansiktet ditt.
Tusseline Skrevet 20. desember 2003 #3 Skrevet 20. desember 2003 Er ikke bombesikker på om vaselin er heldig for ansiktet- men det fremhever iallefall skinnbeina ett hakk.
starie Skrevet 20. desember 2003 #5 Skrevet 20. desember 2003 Er ikke bombesikker på om vaselin er heldig for ansiktet- men det fremhever iallefall skinnbeina ett hakk. Vaselin er ikke så heldig for ansiktet nei.. Jeg bruker rouge/solpudder på kinnbeina, lyst pudder under og rouge/solpudder igjen på kjeven. Jeg har ikke kinnbein i det hele tatt, men man skaper en illusjon av at de er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå