AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Jeg har mistet min, og det er så og si umulig å skrive mld selv uten tjukke pølsefingre.... :( Noen som har tips til hva jeg kan bruke istedet til jeg får skaffet meg ny?
PRT Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 En tørker tusj? TS Riktig materiale? Hørtes bare litt tvilsomt ut.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Riktig materiale? Hørtes bare litt tvilsomt ut. Har du et forslag du da?
toth Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Er det en kapasitiv eller resistiv skjerm? Det er i grunn alfa og omega, på en resistiv skjerm kan du bruke en hvilken som helst penn. Feks en sånn plastikkpenn som er laget for 3åringer (uten tupp) på en kapasitiv skjerm må du ha en som fører elektrisitet på riktig måte. De må spesialbestilles
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Er det en kapasitiv eller resistiv skjerm? Det er i grunn alfa og omega, på en resistiv skjerm kan du bruke en hvilken som helst penn. Feks en sånn plastikkpenn som er laget for 3åringer (uten tupp) på en kapasitiv skjerm må du ha en som fører elektrisitet på riktig måte. De må spesialbestilles Kapasitiv som i berøringsskjerm, ja. TS
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Mulig dette høres HELT på trynet ut, men fingeren fører med seg elektrisitet på riktig måte altså? Slik som denne pennen? Hm...... Er det ingenting annet enn selve pennen eller finger jeg bruke? TS
Gjesten Skrevet 20. desember 2011 #8 Skrevet 20. desember 2011 Er det sånn her? http://www.idingz.com/products/21-stylus-pen-for-for-kapasitiv-skjerm-type-2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #9 Skrevet 20. desember 2011 Er det sånn her? http://www.idingz.com/products/21-stylus-pen-for-for-kapasitiv-skjerm-type-2 Ikke akkurat den, men ganske lik. TS
Gjesten Skrevet 20. desember 2011 #10 Skrevet 20. desember 2011 Hva slags mobil er det til? Det er helt sikkert mulig å få kjøpt ny
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #11 Skrevet 20. desember 2011 Hva slags mobil er det til? Det er helt sikkert mulig å få kjøpt ny Det er til en HTC. Men om det er noe jeg kan bruke til jeg får skaffet ny? TS
Lutetium 71 Skrevet 20. desember 2011 #12 Skrevet 20. desember 2011 Kjøp ny på ebay iaffall. Mye billig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå