AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #21 Skrevet 21. desember 2011 Enig. Men for min del går jeg ganske så langt for min kjæres nytelse, så dette hadde aldri vært et problem for meg. Enig. Man skal kunne dele sine fantasier med sin utkårede, uten å føle seg ydmykt. Selv om dette var merkelig, veldig merkelig. Men ingen grunn til å dumpe fyren. 2
AnitaB Skrevet 21. desember 2011 #22 Skrevet 21. desember 2011 Enig. Men for min del går jeg ganske så langt for min kjæres nytelse, så dette hadde aldri vært et problem for meg. Jeg elsker holdningen din, Bandit. Når begge parter har denne innstillingen har sexen nødt til å bli knall suksess :-) 2
Gjest Bandit Skrevet 21. desember 2011 #24 Skrevet 21. desember 2011 Jeg elsker holdningen din, Bandit. Når begge parter har denne innstillingen har sexen nødt til å bli knall suksess :-) Helt klart... men kvinner med denne innstillingen har vist seg vanskelige å finne... 1
GammelKaktus Skrevet 21. desember 2011 #25 Skrevet 21. desember 2011 Det hadde vært verre om det var en annen dame, litt merkelig at han tenner på en kvinnelig versjon av seg selv men vi har alle våre lyster... Forstår ikke at det er grunn nok til å slå opp med fyren...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå