Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er fullt klar over at vi har prøvd å få barn i 1,5 år og hvor vanskelig dette har vært og er...så kommer denne kommentaren: "Hvordan skal det bli når dere får barn når dere har det så travelt allerede?"

Er det ikke lov til å fylle tiden med andre ting enn barn?

Kjenner jeg er så utrolig skuffa og lei meg:(

Hva mener dere jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svar henne med at så langt er det ikke kommet noe barn selv om vi prøver, så da har vi tid til det vi vil uten å måtte ta hensyn til små.

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke ser hvorfor du skal gjøre noe i det hele tatt. Ja, det var tankeløst sagt, men jeg tviler på at det ligger noe vondt bak. Tilgi og glemme :)

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke den kommentaren var så tankeløs. Det er da et legitimt spørsmål hvis dere har travle hverdager. Du kunne jo bare svart at det er mye dere gjør nå som dere ikke kommer til å gjøre når dere får barn.

• Liker 17
Skrevet

Du overreagerer, og det var garantert ikke vondt ment fra venninna di. Jeg vil heller si at du bør la deg trøste av at hun er overbevist om at dere faktisk kommer til å få barn en dag.

• Liker 5
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tror kanskje du er litt vel følsom når det gjelder dette temaet.

Garanterer at hun ikke mente noe vondt med det, så jeg syns du bare skal glemme det.

Skrevet

Hun er fullt klar over at vi har prøvd å få barn i 1,5 år og hvor vanskelig dette har vært og er...så kommer denne kommentaren: "Hvordan skal det bli når dere får barn når dere har det så travelt allerede?"

Er det ikke lov til å fylle tiden med andre ting enn barn?

Kjenner jeg er så utrolig skuffa og lei meg:(

Hva mener dere jeg bør gjøre?

Jeg ser virkelig ikke problemet. Du overdramatiserer noe veldig. Og vi er prøvere på andre året vi også.

• Liker 1
Skrevet

Det var en underlig ting å si, synes jeg. Men ikke bry deg om det.

Skrevet

Enig, det var jo ikke store greiene. Fokuser på at hun sa "når" i stedet du :klemmer:

Skrevet

Enig, det var jo ikke store greiene. Fokuser på at hun sa "når" i stedet du :klemmer:

Enig med Edvarda ;)

Skrevet

Det er fælt å være langtidsprøver, og alt snakk om baby og foreldrerollen tas lett som sårende eller negativt ! Skjønner deg godt ! Men, som de andre sier - prøv å fokusere på 'når' :)

Skrevet

Du må være tidenes mest overfølsomme person. Jeg hadde ikke reagert i det hele tatt, men svart vanlig på spørsmålet. Lett å fornærme folk skjønner jeg...

• Liker 1
Skrevet

Syns kommentaren jeg fikk to dager etter at vi mistet for tredje gang, var verre: "Har nettopp vært på UL og hjertet slo så fint at.."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...