AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Hei! Jeg jobber i matbutikk, noe jeg har gjort i to år. Jobber ca 80 % stilling, 4-5 vakter per uke. Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags arbeidsaktivitet jeg har, i forhold til når man skal regne ut kcalbehovet. Man kan velge mellom lett, middels og hardt arbeid på den kalkulatoren jeg har funnet på nettet. Når vi får frukt f.eks, løfter jeg blant annet potet - og banankasser som veier 15 kg hver. Disse kan jeg stable oppover på jul, noen ganger må jeg ta sats og slenge de opp, da det begynner å bli høyt. Når vi får varer tar jeg på plass ting som juice, melk og andre tunge varer. Dersom jeg har kassen, sitter jeg aldri, men står alltid. Jobber ca 6-8 timer per dag. Kan dette regnes som middels tungt arbeid? Blir også en del gåing fram og tilbake, kunder som ikke finner varer ol. Kan noen hjelpe meg litt på vei? Får sjeldent vondt i beina, og blir ikke stiv i musklene(har hendt, men det var før jeg ble vant med arbeidet). På forhånd takk
Gjest ticket Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Middels? Det er jo ikke lett og det er jo heller ikke tungt arbeid, så jeg hadde nok gått for midtimellom. Endret 20. desember 2011 av ticket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå