Gå til innhold

Kjoletvil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg kjøpte brudekjolen min allerede i august (skal gifte meg til sommeren...) Innimellom blir jeg skikkelig i tvil på om jeg har valgt riktig kjole. Man ser jo så mange fine kjoler overalt.. Hadde egentlig lyst på en skikkelig prinsessekjole, men det ble ikke akkurat det.. Bør jeg bare legge fra meg disse tankene og satse på at jeg vil føle meg som en vakker brud likevel? Kanskje bruke litt ekstra på tilbehør etc?

Er det noen andre som også får slike tanker? Noen med gode tips eller tanker her? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd kjolen etter at du kjøpte den? Kan hende du hadde overbevist deg selv om at du valgte riktig da. Det er lett å bli fristet av alle de fine kjolene, men jeg er sikker på at du blir nydelig i din :)

Skrevet

Nei, jeg har ikke fått prøvd den igjen etter at jeg kjøpte den. Kjolen henger hos mine foreldre som.bor langt unna meg. Men jeg skal jo dit i julen. Da må jeg se om jeg får prøvd den. Det kan godt hende at tvilen går over da, som du sier. Jeg må jo ha kjøpt den for en grunn :)

Skrevet

Prøv kjolen igjen når du er hos foleldrene dine i jula.Antagelig synes du den er helt riktig når du får de den igjen.

Skrevet

Jeg tenker litt likt som deg. Hva om det finnes en ENDA finere kjole enn den jeg har hengende i skapet?? Men jeg er ganske sikker på at du vet du har valgt riktig når du får prøvd den på igjen :) Jeg har gitt meg selv streng beskjed om å ikke titte mer på kjoler ;)

Skrevet

Jeg hadde det litt på samme måte, og var veldig i tvil! Men så prøvde jeg kjolen på nytt, og da var jeg ikke i tvil lenger! Var en grunn til at jeg hadde valgt akkurat den ;) Har du bilde av kjolen din, eller? Let us have a look :)

Skrevet

Her er en link til kjolen. Kan ikke legge ut bilde av meg da min kjære ofte bruker denne pc'en også, kan ikke risikere noen uhell ;)

http://www.luccabride.com/shop/bianca-179p.html

Jeg må virkelig slutte å se på andre kjoler, men det er jo ikke akkurat lett når de er "overalt" i magasiner og på nettet ;) Jeg satser på at jeg prøver den i julen sammen med slør og sko og håper jeg kommer over disse tankene :) Men greit å høre at det ikke bare er jeg som tenker slik, det er nok kanskje litt fordi man har lyst til at alt skal være bedre enn perfekt på den fantastiske dagen :)

Skrevet

Utrolig elegant^_^

Tror man alltid vil synes gresset er grønnere på andre siden av jerdet, men jeg tror du vil bli fornøyd igjen når du har den på forran speilet^_^

Skrevet

Den var nydelig TS. Jeg er fortsatt i tvil om min, men vet at jeg kommer til å elske en på bryllupsdagen. Jeg så en jeg falt for da jeg hentet kjolen min og det er utrolig kjipt. Men de som har sett kjole, irl og på bilde, sier at den er nyyyydelig. Og det er den også. Tror mange har det slik da, det er jo et veldig viktig klesplagg :)

Skrevet

En helt nydelig kjole du har kjøpt deg.

Skrevet

Ts her..

Takk for koslige tilbakemeldinger om kjolen :) Hyggelig å høre at andre synes den er fin. Familie og venner tør vel ikke å si noe annet siden den allerede er kjøpt. ;)Jeg må bare roe meg ned her. En liten periode vurderte jeg å kjøpe en ny...men det er går jo egentlig ikke an..

Noen andre som vil vise sin kjole? :)

Skrevet

Wow, den var virkelig kjempenydelig!! :klemmer: Ikke bytt den ut ;)

Skrevet

Jeg var kjempe i tvil etter at kjolen var i hus, og jeg begynte først prosessen med å selge den. Det endte med at jeg beholdt kjolen, og gjorde noen små forandringer på den selv, og den ble den perfekte kjole på dagen :)

Jeg tror noe av hemmeligheten må være å slutte helt å se på kjoler etter man har kjøpt...

Skrevet

Her er en link til kjolen. Kan ikke legge ut bilde av meg da min kjære ofte bruker denne pc'en også, kan ikke risikere noen uhell ;)

http://www.luccabride.com/shop/bianca-179p.html

Jeg må virkelig slutte å se på andre kjoler, men det er jo ikke akkurat lett når de er "overalt" i magasiner og på nettet ;) Jeg satser på at jeg prøver den i julen sammen med slør og sko og håper jeg kommer over disse tankene :) Men greit å høre at det ikke bare er jeg som tenker slik, det er nok kanskje litt fordi man har lyst til at alt skal være bedre enn perfekt på den fantastiske dagen :)

Den var utrolig vakker!!

Skrevet

Nydelig kjole :rodmer: Følte det også litt sånn før jeg så kjolen min igjen forrige gang, det var lenge siden sist, og mange fine kjoler overalt - men med en gang jeg så den igjen fikk jeg den samme gode ELSK følelsen. Er sikker på at den kommer tilbake når du får prøvd den igjen :)

Skrevet

Nå fikk jeg prøvd kjolen i går, og dere hadde rett! Det er jo en grunn til at jeg kjøpte den, og den var riktignok nydelig på! Nå må jeg bare prøve å huske den følelsen så tankene ikke spiller meg et puss igjen ;)

• Liker 1
Skrevet

Nå fikk jeg prøvd kjolen i går, og dere hadde rett! Det er jo en grunn til at jeg kjøpte den, og den var riktignok nydelig på! Nå må jeg bare prøve å huske den følelsen så tankene ikke spiller meg et puss igjen ;)

Jeg tror kanskje den følesen sitter litt sterkere nå, men det kan hende den fader litt når det nærmer seg den store dagen, men tenk da hvor flott det blir å få den på da! ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...