Gå til innhold

YIPPEEEEE! Vi kjøper leilighet!

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

I dag kjøper kjæresten min leilighet. Jeg har ikke sett den(!), men den skal være nydelig. Helt nytt boligområde ved fjorden, to soverom, tre(!) bad, nydelig utsikt, splitter nytt alt sammen....litt av en julepresang! Måtte bare si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk, jenter! Dette er skikkelig gøy! Vi kan ikke flytte inn før i februar, og så må vi legge gulv etc., så dette kommer til å koste...men det blir verdt det! Nå må jeg få meg en bra betalt jobb når jeg flytter over...det er det eneste jeg gruer meg for (jobbjakt, altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rett utenfor Edinburgh sentrum! Området er såkalt "up and coming" (eller for å si det med de som bygger husene der: the place that is going to be the place to be). Ikke så innmari fancy ennå, men det skal blir veldig attraktivt - derfor er det lurt å kjøpe nå! Selv om det er durt...205.000 pund. De andre vi så på var fra 150.000-165.000, så dette er nok høy standard. Gleder meg sinnsykt til å sette det i stand (det koster penger det også...), selv o jeg ikke har drevet så mye med oppussing før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med leilighetskjøpet - kan forestille meg hvor mye du gleder deg til å se leiligheten og flytte inn :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...