Gå til innhold

Noe vits i å gi bort defekt TV på FINN.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 5 år gammel LCD tv som gikk varm tidligere i høst og vil ikke starte etter den hendelsen. Det er strøm på tv'n for det er en lysende ring som blinker når jeg trykker på fjernkontrollen, men skjermen er og forblir svart! Jeg har ikke brydd meg om å reparere den da min sønn (som hadde den på rommet sitt) ville kjøpe seg en ny tv.

Er det noen som har interesse av slike defekte LCD-tv'er? Jeg vil ikke gi bort noe som likevel må kastes. Da kan jeg kaste den selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo gratis å sette inn gi-bort-annonser på finn, så da er det vel bare å skrive det du gjør her om at tv'n er defekt og kanskje kan fikses om noen vil prøve det. Da er du ærlig om varen du gir bort, og det blir opp til mottaker å avgjøre om det er verdt å prøve. Kan jo hende det er en tv-reparatør som har lyst på den.

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar.

Jeg la inn en annonse og fikk veldig mange telefoner og meldinger på en gang. Jeg hadde ikke mulighet til å svare på alle da jeg var på jobb, men jeg fikk gitt bort tv'n med en gang. Jeg ble veldig glad for å bli kvitt tv'n og han ble glad for å få tv'n. Han skulle reparere den.

Slettet annonsen med en gang jeg hadde gitt den bort. Mange timer etterpå så ringer det en (ung) mann. Det første han sa veldig krast var "hvem er det som vil ha en ødelagt tv!". Jeg stusset på dette og ble usikker og følte jeg hadde gjort noe ulovlig! Mannen gjentok det han først sa, og jeg fortale at det var en som skulle reparere den. Han fortalte så at han også var veldig interessert i den og ville ha den. Jeg beklaget og sa den var gitt bort. Han var veldig snurt og irritert for at jeg ikke hadde ringt tilbake!

Dette syntes jeg var veldig ubehagelig, men jeg har jo hørt og lest at det er mange merkelige mennesker som tar kontakt på annonser som legges ut.

Skrevet

Takk for svar.

Jeg la inn en annonse og fikk veldig mange telefoner og meldinger på en gang. Jeg hadde ikke mulighet til å svare på alle da jeg var på jobb, men jeg fikk gitt bort tv'n med en gang. Jeg ble veldig glad for å bli kvitt tv'n og han ble glad for å få tv'n. Han skulle reparere den.

Slettet annonsen med en gang jeg hadde gitt den bort. Mange timer etterpå så ringer det en (ung) mann. Det første han sa veldig krast var "hvem er det som vil ha en ødelagt tv!". Jeg stusset på dette og ble usikker og følte jeg hadde gjort noe ulovlig! Mannen gjentok det han først sa, og jeg fortale at det var en som skulle reparere den. Han fortalte så at han også var veldig interessert i den og ville ha den. Jeg beklaget og sa den var gitt bort. Han var veldig snurt og irritert for at jeg ikke hadde ringt tilbake!

Dette syntes jeg var veldig ubehagelig, men jeg har jo hørt og lest at det er mange merkelige mennesker som tar kontakt på annonser som legges ut.

Til en annen gang: Ikke vis telefonnummer i annonsen, bare ta imot e-post. Da er det ingen som ser e-postadressen din (unntatt dem du svarer), og når du sletter annonsen er det ingen som kan kontakte deg mer.

Rare folk finnes overalt. :)

• Liker 1
Skrevet

Takk skal du ha for det tipset. Det skal jeg jammen meg huske til neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...