Gå til innhold

Dansing på byen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå kan man ikke akkurat sammenligne bussen og kino med byen. På bussen og kino er man for å være med venner og ha det hyggelig. Når man er på byen er man også ute etter å finne en/ei å knulle med. De fleste sier det kanskje ikke høyt, men når man er på byen øsnker man å finne en/ei å knulle med.

Du må gjerne ta bussen for å ha det hyggelig med venner, samt lete på byen etter noen å knulle.

Selv tar jeg, utrolig nok, bussen for å komme meg fra et sted til et annet og drar ut på byen for å danse og være sammen med venner.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Nå kan man ikke akkurat sammenligne bussen og kino med byen. På bussen og kino er man for å være med venner og ha det hyggelig. Når man er på byen er man også ute etter å finne en/ei å knulle med. De fleste sier det kanskje ikke høyt, men når man er på byen øsnker man å finne en/ei å knulle med.

Dersom jeg ikke er keen på å knulle går jeg ikke ut på dansegulvet. Da går jeg heller hjem eller sitter ved baren eller et bord på utestedet.

Men et spm: Hender det at jenter blir våte i trusa når dere danser tett med en gutt???

Da tror jeg du skal revurdere ditt inntrykk av utelivet, de fleste jeg kjenner går på dansesteder for å danse :sjokkert::jepp:

De folka som absolutt skal snike seg opp til deg (gjerne bakfra) for så å begynne og danse tett uten noen som helst kontakt på forhånd kan forresten gjerne holde seg langt unna dansegulvet. Om man vil prøve mer intim kontakt på dansegulvet bør man få kontakt, tilnærme seg gradevis, og være obs på tegn på at jenta trekker seg unna.

• Liker 1
Skrevet

Du må gjerne ta bussen for å ha det hyggelig med venner, samt lete på byen etter noen å knulle.

Selv tar jeg, utrolig nok, bussen for å komme meg fra et sted til et annet og drar ut på byen for å danse og være sammen med venner.

Seriøst? :hakeslepp:

Har du aldri møtt noen på byen for så å knulle etterpå?

Skrevet

Hva ville du gjort ts, hvis en fremmed gutt presset ståkuken sin mot ryggen din mens han gned seg mot deg som en katt med løpetid? Blitt fristet til å ta han med deg hjem?

• Liker 5
Skrevet

Når jeg drar på dansegulvet så er det fordi jeg vil danse.

Hadde jeg vært jente ville jeg funnet det utrolig creepy om en fyr begynte å igle seg innpå meg, ut av det blå.

Skrevet

Seriøst? :hakeslepp:

Har du aldri møtt noen på byen for så å knulle etterpå?

Hva har det med saken å gjøre?

Skrevet

Til deg som mener at man bare danser dersom man vil ha noen å knulle med: det stemmer ikke. Mange liker å gå ut, danse og ha det hyggelig, uten noen intensjoner om å få seg et ligg.

• Liker 2
Skrevet

Hva ville du gjort ts, hvis en fremmed gutt presset ståkuken sin mot ryggen din mens han gned seg mot deg som en katt med løpetid? Blitt fristet til å ta han med deg hjem?

Vel, dersom jeg hadde likt gutter og hadde likt han som gjorde det hadde jeg likt det. Derom en jente hadde pressa kusa opp mot beinet mitt og jeg hadde likt henne, så hadde jeg prøvd å få henne med meg hjem for knallings.

Har det hendt deg at gutter har pressa ståkuken mot deg på byen og hva gjorde du da?

Skrevet

Vel, dersom jeg hadde likt gutter og hadde likt han som gjorde det hadde jeg likt det. Derom en jente hadde pressa kusa opp mot beinet mitt og jeg hadde likt henne, så hadde jeg prøvd å få henne med meg hjem for knallings.

Jeg liker ikke gutter uten sosial intelligens, så det blir feil å sammenligne med hva du ville gjort dersom du likte personen.

Har det hendt deg at gutter har pressa ståkuken mot deg på byen og hva gjorde du da?

Har alltid motorsag med i veska, sånn i tilfelle. :)

• Liker 2
Skrevet

Enn når jenta gnikker rumpa mot skrittet mitt, kjenner jeg får stå og fortsetter å tenne meg?

Skrevet

Ja, det har hendt, og nei, det ble ikke spesielt hyggelig for den som gjorde det.....

HAn fikk seg en realt dytt så han flaksa på baken og beskjed om å holde seg langt unna, enkelt og greit.

Du vet, TS, det er ikke kuken i seg selv man først og fremst tenner på, men mannen den henger på. Om man først tenner på mannen så blir kuken etterhvert også interesant. Men det funker dårlig å stokke faktorenes rekkefølge.

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Man må dra ut på byen for å riste seg løs, ha det gøy og danse, ikke tenke fitte, fitte, fitte, fitte hele tiden. Da blir det absolutt ikke noe på det, du vil se ut som en despo som hopper fra jente til jente.

Hva med å ha oppegående samtaler med jente danse litt med de, ikke press deg opp i de, ingen liker det. Spesielt når de drar ut for å ha det gøy.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ganske frisinnet og tar det som et kompliment hvis jeg kjenner en varm kropp med en stiv pikk pressende bakfra ;) Da blir det kanskje knull på meg den kvelden og!

Skrevet

Jeg er ganske frisinnet og tar det som et kompliment hvis jeg kjenner en varm kropp med en stiv pikk pressende bakfra ;) Da blir det kanskje knull på meg den kvelden og!

Hva om den varme kroppen ikke er tiltrekende? :filer:

Skrevet

Hva om den varme kroppen ikke er tiltrekende? :filer:

Hahaha, sno deg diskré unna eller hvis du er ute sammen med noen folk, dra en av dem med deg på do/i baren for eksempel :P

Skrevet (endret)

Dersom jeg ikke er keen på å knulle går jeg ikke ut på dansegulvet. Da går jeg heller hjem eller sitter ved baren eller et bord på utestedet.

Men et spm: Hender det at jenter blir våte i trusa når dere danser tett med en gutt???

Da burde jeg kanskje slutte å dra ut med kjæresten min, sender kanskje litt feil signaler? :klo::fnise:

Jeg foreslår at du slutter å yngle deg inn på jenter på denne måten, for det fungerer definitivt ikke. Til og med når jeg var singel dytta jeg bort folk som deg, uansett hvor fine de var å se på. Noen av oss drar faktisk ut med noe annet i hodet enn sex, og de aller fleste jeg kjenner drar på byen for å ha det gøy, ikke for å finne en seksuell partner.

Edit: Foreslår denne til alle jentene som TS tørrhumper på byen:

Endret av Bellamy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...