Gå til innhold

Dansing på byen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg er på byen så ønsker jeg å danse med jentene. Man kan gå ut på dansegulvet å bare begynne å danse, men etter en stund blir det litt kjedelig å bare stå og vrikke og følge rytmen. Jeg vil heller danse tett. Det vil ikke alltid jentene og da dytter de meg bort og stikker og blir sure. Når jeg danser tett med jenter pleier jeg også å få stå. Så hva gjør man, er det greit å danse med en gutt på byen om han får stå?

Hva pleier dere å gjøre om det skjer dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolererer absolutt ikke at en fremmed begynner å danse tett helt ut av det blå! Får han i tillegg stå, rømmer jeg sannsynligvis lokalet... Nei, vent til du har hatt kontakt med jenta, og la henne ta initiativ til å danse tettere. By heller frem en hånd i stedet for å "antaste" henne!

• Liker 8
Skrevet

Hahaha! Må desverre si at scenariet i hodet mitt ikke er helt bra følgende beskrivelsen din ovenfor. Her gjelder det nok heller å være litt gentleman. Synes at Anonym ovenfor har veldig rett i når hun sier at slik oppførsel føles nok som å bli litt antastet!

Mitt råd er dette: Glem hele tett-dansinga! Dersom hun er interessert så vil hun nok gi uttrykk for dette. Vent på hennes invitasjon.

Siste, men ikke minst, tenk: GENTLEMAN GENTLEMAN GENTLEMAN.

Hver gang du vurderer å danse tett med noen - husk denne linjen!!!

Videre så ønsker jeg deg masse lykke til.

• Liker 2
Skrevet

hehe, nei det blir for harry.

• Liker 1
Skrevet

Ser alt for mange av din type på dansegulvet. Stakkars jenter.

• Liker 8
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Jeg er en dytter. Dytter deg gjerne så hardt at du fyker av hele dansegulvet.

• Liker 9
Skrevet

Det er akkurat like lite velkomment som at en fremmed fyr begynner å humpe beinet mitt mens jeg venter på bussen eller setter seg på fanget mitt når jeg er på kino. Nei takk.

• Liker 8
Skrevet

Pleier alltid å sitte på fremmede jenters fang under kinoen.

• Liker 4
Skrevet

Vel, slutt med det! Du er altfor høy, og de får ikke med seg noe av filmen. :nei:

• Liker 4
Skrevet

Nei, men de får definitivt en verdi tilsvarende billettens likevel.

• Liker 1
Skrevet

Du får stå hver gang du danser tett?

Følg dette råd: SLUTT Å DANSE TETT!

-Domino

• Liker 5
Skrevet

Nei, men de får definitivt en verdi tilsvarende billettens likevel.

Hmmm, lurer på hva de ville fått for en sum tilsvarende billett, smågodt og brus. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Hahahahaha!!!!!

Det er mange råd og tanker her som jeg virkelig anbefaler at du tar med deg TS :-)

VIRKELIG anbefaler.

Skrevet

Hmmm, lurer på hva de ville fått for en sum tilsvarende billett, smågodt og brus. :lur:

• Liker 2
Skrevet

Bildene...i hodet mitt. :grine:

• Liker 2
Skrevet

En fremmed fyr som vrikker seg innpå meg med ståpikk? Ikke akkurat sjarmerende!

• Liker 4
Skrevet

Når jeg er på byen så ønsker jeg å danse med jentene. Man kan gå ut på dansegulvet å bare begynne å danse, men etter en stund blir det litt kjedelig å bare stå og vrikke og følge rytmen. Jeg vil heller danse tett. Det vil ikke alltid jentene og da dytter de meg bort og stikker og blir sure. Når jeg danser tett med jenter pleier jeg også å få stå. Så hva gjør man, er det greit å danse med en gutt på byen om han får stå?

Hva pleier dere å gjøre om det skjer dere?

Som mann konstaterer jeg bare at du har et problem, kanskje du kunne lure med deg en linjal på dansegulvet.. :skratte:

Skrevet

Det er akkurat like lite velkomment som at en fremmed fyr begynner å humpe beinet mitt mens jeg venter på bussen eller setter seg på fanget mitt når jeg er på kino. Nei takk.

Nå kan man ikke akkurat sammenligne bussen og kino med byen. På bussen og kino er man for å være med venner og ha det hyggelig. Når man er på byen er man også ute etter å finne en/ei å knulle med. De fleste sier det kanskje ikke høyt, men når man er på byen øsnker man å finne en/ei å knulle med.

Dersom jeg ikke er keen på å knulle går jeg ikke ut på dansegulvet. Da går jeg heller hjem eller sitter ved baren eller et bord på utestedet.

Men et spm: Hender det at jenter blir våte i trusa når dere danser tett med en gutt???

Skrevet

Nå kan man ikke akkurat sammenligne bussen og kino med byen. På bussen og kino er man for å være med venner og ha det hyggelig. Når man er på byen er man også ute etter å finne en/ei å knulle med. De fleste sier det kanskje ikke høyt, men når man er på byen øsnker man å finne en/ei å knulle med.

Dersom jeg ikke er keen på å knulle går jeg ikke ut på dansegulvet. Da går jeg heller hjem eller sitter ved baren eller et bord på utestedet.

Men et spm: Hender det at jenter blir våte i trusa når dere danser tett med en gutt???

nei, aldri

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...