She_Leiva Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Hei. Jeg fikk akkurat overlevert en pakkeslipp fra min mor som hadde ligget hjemme hos henne i en stund nå. Hun hadde bare glemt å gi meg den ved tidligere anledninger... Jeg ser nå at den er registrert 07.12.11 med retur 14dager senere altså 21.12.11, er det ingen måte man kan ringe og utsette dette bare noen dager på? Jeg bor på andre siden av byen nå og har ikke bil, så det er ett halvdagsprosjekt for meg og komme meg til det postkontoret der pakken befinner seg og med tanke på at jeg jobber omtrent halve åpningstiden deres, så er dette ganske umulig. Må ha pakken før jul for det er en julegave til samboeren min. Noen som vet hvordan dette funker og/eller har vert med på det samme selv? På forhånd takk for alle svar.
cellar Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Tror det skal gå bra, altså Er bare å ringe å forklare (ikke sikkert du trenger dét engang). Regner med de forstår at det gjerne er litt ekstra stress i disse yuuletider. Får du ikke holdt den av så er posten rævva! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Det bruker å gå greit å ringe og spørre om de kan holde den av ja. Regner kanskje med du allerede har gjort det? Isåfall, hva var responsen?
She_Leiva Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2011 Det bruker å gå greit å ringe og spørre om de kan holde den av ja. Regner kanskje med du allerede har gjort det? Isåfall, hva var responsen? Det var ikke noe problem og holde den av ut uka. Det var en lettelse for meg iallefall. :D
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Så bra! Og bra at du fikk oppdaget det. Mamma er så dårlig på å sile ut min post, så det hender seg jeg får regninger som skulle ha vært betalt for et par uker siden... Så vet hvordan du har det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå