Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fantastisk sex med pulevennen min. jeg går på p-piller og ikke alltid vi husker å bruke kondom. vi begge har også lovet hverandre å ikke ha sex med andre, så lenge vi er pulevenner..

ok, til poenget mitt. jeg vet hvis jeg blir gravid, så kommer jeg aldri til å ta abort.. og han har sagt selv at han ikke vil bli pappa, ikke enda ihvertfall.. burde jeg si til han at om jeg blir gravid, så kommer jeg ikke til å ta abort? ikke at jeg har planer om å bli gravid, jeg går jo på pilla.. men venninna mi ble akkurat gravid på samme merke som meg, så ble litt redd.. burde jeg si det? eller la det ligge?

- Vil han noe mer?

vi har ikke vært pulvenner så lenge. men vi har tre felles venner, så vi har på en måte "kjent" hverandre i tre år - om dere skjønner. men er først "nå" vi har blitt ordentlig kjent med hverandre.

han vil begynne å finne på mer med meg, isteden for å bare ligge i senga og ha sex. men også finne på koselige ting sammen, han vil også møte familien min, osv. ikke at jeg har ett problem med det, men gjør pulevenner sånt? han ble også plutselig stille (han så faktisk lei seg ut!) når han så jeg fortsatt snakket litt med eksen min.. han blir også sjalu om jeg er med andre gutter.. engang når jeg fikk melding av en kompis så reagerte han veldig pga han sendte hjerte, og da spurte han hvor mange jeg egentlig drev med\flørta med(?!).. engang når vi hadde sex, så sa han lavt "kunne ikke tenkt deg å kanskje være kjæresten min?".. han har også begynt å ville kysse meg heletiden.. begynner å lure på om han vil noe mer. hva tror dere? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier du det til han at du ikke eventuelt hadde tatt abort så klarer han nok å huske kondomen for å si det sånn!

• Liker 3
Skrevet

kanskje det er lurt å si det da :fnise:

Gjest SemperFi
Skrevet

Sier du det til han at du ikke eventuelt hadde tatt abort så klarer han nok å huske kondomen for å si det sånn!

Ditto

Skrevet

Har fantastisk sex med pulevennen min. jeg går på p-piller og ikke alltid vi husker å bruke kondom. vi begge har også lovet hverandre å ikke ha sex med andre, så lenge vi er pulevenner..

ok, til poenget mitt. jeg vet hvis jeg blir gravid, så kommer jeg aldri til å ta abort.. og han har sagt selv at han ikke vil bli pappa, ikke enda ihvertfall.. burde jeg si til han at om jeg blir gravid, så kommer jeg ikke til å ta abort? ikke at jeg har planer om å bli gravid, jeg går jo på pilla.. men venninna mi ble akkurat gravid på samme merke som meg, så ble litt redd.. burde jeg si det? eller la det ligge?

- Vil han noe mer?

vi har ikke vært pulvenner så lenge. men vi har tre felles venner, så vi har på en måte "kjent" hverandre i tre år - om dere skjønner. men er først "nå" vi har blitt ordentlig kjent med hverandre.

han vil begynne å finne på mer med meg, isteden for å bare ligge i senga og ha sex. men også finne på koselige ting sammen, han vil også møte familien min, osv. ikke at jeg har ett problem med det, men gjør pulevenner sånt? han ble også plutselig stille (han så faktisk lei seg ut!) når han så jeg fortsatt snakket litt med eksen min.. han blir også sjalu om jeg er med andre gutter.. engang når jeg fikk melding av en kompis så reagerte han veldig pga han sendte hjerte, og da spurte han hvor mange jeg egentlig drev med\flørta med(?!).. engang når vi hadde sex, så sa han lavt "kunne ikke tenkt deg å kanskje være kjæresten min?".. han har også begynt å ville kysse meg heletiden.. begynner å lure på om han vil noe mer. hva tror dere? :sjenert:

Han spurte jo om du ville være kjæresten hans, så han er tydeligvis ute etter noe mer.

• Liker 4
Skrevet

jeg tror han sa det ihvertfall. hørte ikke helt pga han momlet så mye og snakket så lavt.. men når jeg tenker meg om så tror jeg han sa det. men når jeg spurte om hva han sa den gangen, så svarte han ikke på det..

Skrevet

Ja herregud! Si det til ham!

Skrevet

Kondom og p-piller når dere ikke knuller på andre?

Usj og isj.

Skrevet

Han sier han vil være kjæreste med deg, og du mener at det ikke er et godt nok tegn på hva han vil? Jeg tror han mener det han sier, at han vil være kjæreste med deg.

Du går på p-piller og han bruker ofte kondom? Tror sjansene for at du blir gravid de gangene han glemmer kondom er det absolutte minimum, men det finnes jo unntak for det meste.

Men å ta barnepraten allerede nå? Oh no.. stay away.

-Domino

• Liker 1
Skrevet

Du jinxer alt hvis du tar det opp, sikkert. Snakker med han om det én uke, også POFF er du gravid uka etter! Ikke nevn det, men vær nøye på prevensjonen.

Skrevet

Du bør naturligvis si det til han, det sier vel nesten seg selv at man bør klarere slikt på forhånd, slik at man veit hva som vil skje dersom man havner i den situasjonen.

Det virker som han er interessert i meir enn bare sex, men du må nesten snakke med han om det :)

Skrevet

Fyren har åpenbart følelser for deg, dere bør snakke om saken og finne ut av det for hvis det går for langt så er det en stor sannsynlighet for at dere ikke er venner i det heletatt å da kan det fort dukke opp noen pinlige situasjoner på ting dere gjør med felles venner.

Anyways, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...