Gå til innhold

Klagetråd: Hva er deres mangler som ikke kan rettes opp i?

Anbefalte innlegg

Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

Som sagt: Syt i vei, jenter :)

Selv har jeg et ganske tydelig arr på leppa etter et hundebitt for 5 år siden. Og dette er, for meg, ganske skjemmende.. :sjenert:

Hva er dine mangler?

Endret av Sunshine-92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har arr etter å ha gått saftig over ende i en grusbakke på barneskolen hvor jeg landet på fjeset bokstavelig talt. Ser bare ut som fregner, men irriterende for meg... Også er nesen brukket 2 ganger så har en liten bul der.

Skrevet

For små pupper :fnise: Og silikon er ikke en mulighet for meg.

Ble en smule overrasket over meg selv, her jeg satt. Skulle tenke over hva jeg ikke likte ved meg selv, og så ble det bare brystene :legrine: Og jeg som trodde jeg hadde lavt selvbilde! Eneste annet jeg kan klage på er vekta, men den kan jo selvfølgelig gjøres noe med :biggrin:

• Liker 2
Gjest RompeRusk
Skrevet

For små pupper :fnise: Og silikon er ikke en mulighet for meg.

Ble en smule overrasket over meg selv, her jeg satt. Skulle tenke over hva jeg ikke likte ved meg selv, og så ble det bare brystene :legrine: Og jeg som trodde jeg hadde lavt selvbilde! Eneste annet jeg kan klage på er vekta, men den kan jo selvfølgelig gjøres noe med :biggrin:

Skulle aldri trodd at en klagetråd kunne gi deg bedre selvfølelse, liksom :fnise:

Skrevet

For tynt hår :tristbla:

Gjest RompeRusk
Skrevet

For tynt hår :tristbla:

Mens jeg har så tykt hår at jeg kan sørge for å få alle de indiske kvinnene arbeidsløse :fnise:

Skrevet

Jeg har atopisk eksem, og fiskeskjellshud i hodebunnen. I perioder er dette veldig plagsomt, da har jeg synlig eksem i ansikt og hals.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg har atopisk eksem, og fiskeskjellshud i hodebunnen. I perioder er dette veldig plagsomt, da har jeg synlig eksem i ansikt og hals.

Føler med deg, har selv dermatitt.. Ikke gøy å gå halve året med rødt eksem rundt munn og nese :klemmer:

Skrevet (endret)

Hadde samme opplevelse som AB #3 her oppe, faktisk! :fnise: Noe som kom overraskende på meg også, siden jeg ikke lider av altfor godt selvbilde. Kom fram til at det bare er ett arr etter vannkoppene (måtte bare klø jeg, ja) som jeg er misfornøyd med.

Endret av Gaea
Gjest RompeRusk
Skrevet

Hadde samme opplevelse som AB her oppe, faktisk! :fnise: Noe som kom overraskende på meg også, siden jeg ikke lider av altfor godt selvbilde. Kom fram til at det bare er ett arr etter vannkoppene (måtte bare klø jeg, ja) som jeg er misfornøyd med.

Når du nevner det, så har jeg faktisk et selv.. På rumpa, av alle steder :skratte:

Skrevet

Når du nevner det, så har jeg faktisk et selv.. På rumpa, av alle steder :skratte:

Det er bedre å ha det på ræva, enn å ha det i trynet ihvertfall.:ler:

Gjest just words
Skrevet

På gode dager da jeg er så gla at jeg "driter regnbuer" så liker jeg meg selv nett slik jeg er, noe alla ”du er du og du duger” På gretne dager er mitt første og største ”mangel” høyde.. Jeg ruver en meter og 50 cm over høyde overflate, og da blir det ofte ”buu huu, synd i meg, ingen som er gla i meg, ingen som ser meg engang,” (bokstaveligtalt)… Så har jeg noen heftige arr på høyre lår som strekker seg fra hofta og nesten ned til knærne (motorsykkel krasj).. Det er ikke akkurat noe jeg flasher til gud og en hver mann for å si det slik… Men i dag driter jeg regnbuer, så jeg er meg og jeg duger..

• Liker 3
Gjest RompeRusk
Skrevet

På gode dager da jeg er så gla at jeg "driter regnbuer" så liker jeg meg selv nett slik jeg er, noe alla ”du er du og du duger” På gretne dager er mitt første og største ”mangel” høyde.. Jeg ruver en meter og 50 cm over høyde overflate, og da blir det ofte ”buu huu, synd i meg, ingen som er gla i meg, ingen som ser meg engang,” (bokstaveligtalt)… Så har jeg noen heftige arr på høyre lår som strekker seg fra hofta og nesten ned til knærne (motorsykkel krasj).. Det er ikke akkurat noe jeg flasher til gud og en hver mann for å si det slik… Men i dag driter jeg regnbuer, så jeg er meg og jeg duger..

Temmelig sikker på at du duger uansett om du driter regnbuer eller ikke jeg :klemmer:

Gjest just words
Skrevet

Temmelig sikker på at du duger uansett om du driter regnbuer eller ikke jeg :klemmer:

hee hee... ja vi gjør vel det stort sett alle i hopens er jeg sikker på :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har stygge tenner og stor nese. Nesten litt sånn ørnenese :( Går ikke an å skjule med sminke akkurat og den er der uansett om dagen er god eller dårlig.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har krøller som jeg absolutt ikke liker, så jeg retter ut håret mitt hele tiden og det er ganske slitsomt. På den positive siden så er håret mitt tykt, og får et veldig fint fall når jeg retter det ut (får det aldri helt glatt :fnise: )

Venstrearmen min er full av arr etter selvskading, men det plager meg mindere enn man skulle tro. Tror det plager meg mer at en del andre ser ut til å mene at jeg burde plages av det :gjeiper:

Jeg har også små pupper, men det synes jeg er helt greit. De har fin form likevel og fungerer som de skal :)

Skrevet

Magen min :sukk: Har delte magemuskler så må nok bare leve med at folk tror jeg er gravid :P

Skrevet

Har tånegler som vokser helt skeivt :S

Litt asymmetriske ører, og to tenner på skakke.

Skrevet (endret)

Strekkmerker... Føler meg av og til som en sebra på villfare :fnise:

Men det er jo verdt det, når jeg ser på de to kose-klumpene mine :rodmer:

edit: Også hendene mine! Jeg har veldig fine og ufeminine tommeltotter :gjeiper:

Endret av metempsychosis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...