FruN Skrevet 21. desember 2011 #61 Skrevet 21. desember 2011 Kroppens utseende har noe å si. Noen kan veie det samme og se totalt forskjellige ut. Er vel heller det som er poenget.. Vekta har selvfølgelig sin rolle i det, men jeg har sett folk på ca samme høyde som meg, og som veier 20kilo mindre. Jeg ser fortsatt bedre ut enn de...
Gjesten Skrevet 21. desember 2011 #62 Skrevet 21. desember 2011 http://plussizediscountclothing.com/wp-content/uploads/2011/12/Samantha-Sequin-Plus-Size-Dress.png Er mindre enn denne dama og jeg syns hun ser smashing ut i kjolen sin! samme med denne dama http://4.bp.blogspot.com/-qKYayWC8AA4/TuDnHMuTyeI/AAAAAAAAKe0/yqb-lIkAjW4/s1600/sg.jpg så er tydeligvis delte meninger om paljetter på overvektige, jeg syns det er trist med overvektige som gjemmer seg mort i triste klær som skal være "flatterende" for dem... Men disse kjolene er jo betydelig lenger enn den du skal ha på deg, pluss at disse damene er retusjert ganske grundig. Hvis du har kropp som er like fin som disse retusjerte damene kan det kaaanskje gå bra, men legg uansett merke til at disse damene har kjoler som rekker nesten til knærne, ikke rettunder rumpa. Nå har jeg gått ut fra at kjolen er like kort på deg som på modellen. Hvis den er lenger på deg enn det den er på bildet, stiller ting seg annerledes. Jeg synes ikke det er noe i veien for at overvektige kan gå i lekre kjoler. En så kort kjole som den på modellen ville jeg frarådet en supermodell. 2
ntbn Skrevet 21. desember 2011 #63 Skrevet 21. desember 2011 Syns de damene så smashing ut jeg, men som flere her usikker på lengden. Jeg tror du er det selv også siden du lager tråden, TS - så magefølelsen sier nok det, selvom det nå begynner å bli off-topic og mindre råd. Jeg hadde sett etter en tights, der det er f.eks noen skinndetaljer, det gjør at det ikke blir for kjedelig. Man skal jo gjerne føle seg komfortabel, og noen er vant til korte skjørt og andre ikke. Shorts er jeg ikke fan av, heller ikke hotpants for å "redde lengden" på en kjole. Jeg tror skinntights/tights med skinndetaljer, og kanskje et par sko med samme paljettstil (Bianco har et par tror jeg), så ser det ganske bra ut. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #64 Skrevet 21. desember 2011 Så kort kjole er stygt uansett om du veier 50 eller 100. Nei, om en veier 50 kg og er 1,50-1,60 høy, kan nok denne gå til rett over kneet - og være kjempefin! Jeg er petite, og alle kjoler er omtrent 10 cm lengre på meg enn på modellen kjolen ble vist på (mtp. at modeller gjerne starter på 1,73 cm). 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 21. desember 2011 #65 Skrevet 21. desember 2011 Har en veldig kort paljettkjole jeg skal bruke nyttårsaften. Den har lange armer, og sitter tett i halsen så eneste stedet den avslører hud er på bena, men den er VELDIG kort. Noen som har noen tips til å få den til å se lengre ut, sjule bena el lignende? Har tenkt på underkjole med en blondekant og la blondekanten stikke utenfor, siden det er fest er det uaktuelt med en tjukk sort strømpebukse =) tights
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2011 #66 Skrevet 21. desember 2011 Nei, om en veier 50 kg og er 1,50-1,60 høy, kan nok denne gå til rett over kneet - og være kjempefin! Jeg er petite, og alle kjoler er omtrent 10 cm lengre på meg enn på modellen kjolen ble vist på (mtp. at modeller gjerne starter på 1,73 cm). Ah, sånn og forstå. ^^ Ja, da er jeg enig. Trodde du mente at den hadde vært fin og like kort på en med lange ben.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #67 Skrevet 22. desember 2011 Jeg syns ikke de store damene i paljetter var så veldig lekre. Og om deres kjoler hadde vært like kort som din så hadde nok smashposen kommet opp igjen...
tdm900 Skrevet 22. desember 2011 #68 Skrevet 22. desember 2011 Så vidt jeg husker skriver ikke TS en ord om vekta si, er noen andre som har kommet den......merkelig. eg tror faktisk vedkommende veit å kle seg både pent, sexy og være tekkelig samtidig!
MarianneE Skrevet 22. desember 2011 #69 Skrevet 22. desember 2011 Åh, den var så kort at jeg hadde trodd det var en topp, og brukt bukser eller skjørt til. Det hadde jeg og gjort. Uansett.
Ethereal Skrevet 22. desember 2011 #70 Skrevet 22. desember 2011 Nå hat jeg sett kjolen, og synes ikke den var sååå kort. dette tror jeg skal gå bra dersom du velger en sort, tykk strømpebukse, ts. når jeg skriver at det er fare for å vise baken hvis man bøyer seg, mente jeg ikke bøying som i å plukke opp noe fra gulvet, men mer som å bøye seg fremover og feks strekke seg etter noe på andre siden av bordet. da hjelper det lite å krysse beina og neie fint, foråsidetsånn.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #71 Skrevet 22. desember 2011 og ts: ikke spør om råd dersom du bare skal svare frekt tilbake :-)
tdm900 Skrevet 23. desember 2011 #72 Skrevet 23. desember 2011 Det kommer frekke svar når kommentarene blir slengt i hytt og pine.....skjønner TS
Bachata Skrevet 23. desember 2011 #73 Skrevet 23. desember 2011 og ts: ikke spør om råd dersom du bare skal svare frekt tilbake :-) Enig med denne. Ja, det har kommet noen ikke fullt så konstruktive svar, og det er jo KUN de TS svarer på. Alle de som kommer med råd og meninger, blir totalt ignorert. Når noen kommer med noe som kan tas negativt, da kommer TS på banen. Jeg lurer, hvorfor lager du tråden TS, dersom du ikke vil ha andre råd en akkurat det som du selv ønsker? Dersom du allerede har bestemt deg for hva du vil gå i, så gå i det da! Dersom du ikke ønsker at noen skal si at de synes den er for kort, så ikke spør. Jeg personlig synes korte kjoler er dritlekkert på andre, danser salsa og ser flere med like korte kjoler som dette. De både beveger seg og danser og ingen av dem har hittil vist noen mus i offentligheten som jeg har sett ihvertfall. Men det finnes mye sikring, og tro meg, alle jeg vet om som bruker så korte kjoler, bruker sikring av en eller annen form. Hadde du ikke skulle brukt strømpebukse, så kunne du brukt kroppstape for å holde den nede, det er det mange som danser som gjør. Men det er værre med strømpebukse under. Dersom den FAKTISK ikke er så kort som den ser ut på bildet, så kan du ha en vanlig underbukse-hotpants på under. Ikke så den er ment å synes, men bare en safety DERSOM det skulle skli noe litt for langt opp under en klem eller annen bevegelse. Da risikerer du ihvertfall bare at noen ser en pen, sort, hotpants (alla undertøy, ikke shorts). Selv ville jeg funnet noen stilige, og tette, tights/strømpebukser. Det finnes jo mye moro og fint. Jeg synes også de to damene du viste til var flotte, men er kjolen din så lang? Ta den på så vet du jo best selv. Har du fått den og prøvd den på? Siden du lager tråden, så vil jeg tro du er usikker på om den er litt for kort. Du har den, du er den eneste av oss som ser det. Eller du kan ta bilde av deg i den og legge ut, men du vil alltid få andres meninger om du spør etter de, også de du ikke liker eller ønsker å høre. 1
Evelyne Skrevet 23. desember 2011 #74 Skrevet 23. desember 2011 Jeg ville fölt mig naken till och med i sorte tjocka strumpbyxor.. Kanske att ett par tjocka leggings eller en sort olabukse passar? Det är ju snarare en genser än en kjole med den längden. Tänk på att du måste kunna sitta ner också! Om du sätter dig ner i den här utan att ha något täckande på benen kan jag garantera att det blir naket. kanske att en väldigt lång cardigan kan hjälpa? Den kan du svepa omkring benen när du sätter dig ner och du behöver inte oroa dig för att någon ska se din rumpa. utöver den otroligt korta längden är det en söt kjole.
Casall Skrevet 25. desember 2011 #75 Skrevet 25. desember 2011 Jeg ville tatt en skinntights og pumps til, det hadde vært kult! Men med nude strømper? Vulgært. 1
Kamikatze Skrevet 25. desember 2011 #76 Skrevet 25. desember 2011 Når du først skal på fest utkledd som sexleketøy, så spiller det ikke noen rolle om du har noe under, eller ei? 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #78 Skrevet 25. desember 2011 Så vidt jeg husker skriver ikke TS en ord om vekta si, er noen andre som har kommet den......merkelig. eg tror faktisk vedkommende veit å kle seg både pent, sexy og være tekkelig samtidig! Hun skriver vekta si idagboken sin her på KG. 110 kilo.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #79 Skrevet 26. desember 2011 Med det høye antallet (litt overvektige ofte) kvinner som ikke kler seg passende, så er ikke det rart folk blir kritisk. Ikke så mange som ønsker at andre mennesker skal se "tragisk" ut.
Evelyne Skrevet 26. desember 2011 #80 Skrevet 26. desember 2011 Jag tycker skinntights tar över för mycket. En paljettkjole behöver liksom inte mer utsmyckning och det blir lätt för mycket med ett par shiny tights. Något som täcker och inte stjäl uppmärksamheten från kjolen röstar jag på! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå