Gå til innhold

Veldig kort kjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta på kjolen og de strømpene du vil ha på deg. Så setter du deg ned som du vanligvis sitter, og får noen som svarer deg ærlig til å si om de ser "inn" under kjolen eller ikke.

Sjansen er gigantisk for at alt er synlig, ihvertfall fra enhver vinkel som ikke er rett ovenfra.

Du løser virkelig mange problemer med en fin tights her.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke aktuelt å styre unna, er den kjolen jeg skal ha nyttårsaften :) Det å få tak i en ny kjole vil ta for lang tid nå rett før jul!

Her var det mange meninger, om å drikke seg full, omtrent stå på hodet og sprike med beina. Men jeg har til dags dato aldri sett "helt hjem" hos ei dame som ter seg tekkelig uansett kjole!

Kos deg med kjolen har kjøpt, kvelden blir nok vellykket, med eller uten trusa, tynn eller tykk strømpebukse;-)

Skrevet

Synes dette var en topp, ikke en kjole. Jeg liker selv å vise bein i korte kjoler, men denne tok kaka :gjeiper:

Jeg ville kombinert den med fine sorte jeans og høye hæler, men da blir nok stilen litt mer casual enn det du er ute etter på nyttårsaften..

• Liker 1
Skrevet

nå har jeg ikke sett kjolen, men dersom den er så kort at du vil vise stumpen dersom du bøyer deg fremover så har jeg dette å si: det er IKKE greit å gå meg gjennomsiktig strømpebukse under så korte kjoler. Da må det brukes tjukke, mørke strømpebukser eller tights. Nå vet jeg ikke hvor mye du bryr deg om hva ander sier om deg, men det blir alltid visking og tisking dersom noen kler seg upassende.

og ts: ikke spør om råd dersom du bare skal svare frekt tilbake :-)

• Liker 1
Gjest True Khaleesi
Skrevet

nå har jeg ikke sett kjolen, men dersom den er så kort at du vil vise stumpen dersom du bøyer deg fremover så har jeg dette å si: det er IKKE greit å gå meg gjennomsiktig strømpebukse under så korte kjoler. Da må det brukes tjukke, mørke strømpebukser eller tights. Nå vet jeg ikke hvor mye du bryr deg om hva ander sier om deg, men det blir alltid visking og tisking dersom noen kler seg upassende.

og ts: ikke spør om råd dersom du bare skal svare frekt tilbake :-)

http://januaryskyy.com/wp-content/uploads/Black-sequin-dress.jpg

Skrevet

Gå i den og dropp trusa, så skal du se det blir nyttårsknull på deg ;)

Skrevet

dersom den er så kort at du vil vise stumpen dersom du bøyer deg fremover så har jeg dette å si: det er IKKE greit å gå meg gjennomsiktig strømpebukse under så korte kjoler.

I 90% av mine kjoler viser rumpa om jeg bøyer meg framover. Kjoler må være ganske lange for å skjule rumpa om man skal bøye seg fram...

Heldigvis trenger jeg ikke bøye meg fram på fest, bøyer knærne om jeg absolutt føler bøye-behovet.

Skrevet

Kjøp den typen tykk strømpebukse fra pierre robert :) veldig behagelig, og i grunn kjempefin! Kan bruke den under en kjole som såvidt dekker dåsa uten at man får fult tilsyn ;)

Skrevet

Jeg har ei venninne som hadde den samme kjolen i forige jul. Hun er da kun litt over 50 kilo og nesten 1.80 høy, altså typ lang, slank og lange ben. Hun hadde sorte sko og vanlig tynn brunstrømpebukse under. Det var utrolig nok stunning pent. Men helt ærlig tror jeg ikke det blir like pent som deg i og med at noen her nevner at du er overvektig. Ser den med at du er stram og at det ikke vil bli noe problem med en stram kjole, men jeg synes likevel du bør ha ei bukse under eller tykk svart strømpebukse. No offence, men det er sannheten.

Skrevet

kjære TS!

Hvis kjolen er like kort på deg som på bildet; så er den ikke for kort (!!)- Jeg har drøssevis med kjoler og skjørt i den lengden. Du er bare ikke vant til å gå med miniskjørt tror jeg..

Du må passe på og sitte med bena sammen og bøyde deg med knekk i knærne forsiktig... Øv deg litt hjemme i romjulen med skoene du tenker å gå med på festen.. Dette kommer til å gå bra! Og gå med en kåpe til kneet i allefall.

Ser du like flott ut som du hevder (fast selv om du er kraftig) så synes jeg ærlig talt at du skal gjøre kjolen sin rett ved å la den være en kjole og ikke en topp/tunika....

For min smak blir det big no no og kjøre tykke tights eller strømper på denne nyttårsaften.. det blir litt sånn Bobbysocks istedet for Bombshell....

Hadde kjørt max 20 denier.

(forresten synes det høres litt merkelig ut med 110 kg og den kjolen..sorry vil ikke være frekk.. men paljetter forstørrer ALLE valker hvis kjolen blir litt for ettersittende..

Men for alldel.. er du virkelig amasonekvinne så er vel ingenting flottere enn at du viser det du har enn å gjemme det vekk,.,.

ps. kjolen var kjempefin

• Liker 1
Skrevet

kjære TS!

Hvis kjolen er like kort på deg som på bildet; så er den ikke for kort (!!)- Jeg har drøssevis med kjoler og skjørt i den lengden. Du er bare ikke vant til å gå med miniskjørt tror jeg..

Du må passe på og sitte med bena sammen og bøyde deg med knekk i knærne forsiktig... Øv deg litt hjemme i romjulen med skoene du tenker å gå med på festen.. Dette kommer til å gå bra! Og gå med en kåpe til kneet i allefall.

Ser du like flott ut som du hevder (fast selv om du er kraftig) så synes jeg ærlig talt at du skal gjøre kjolen sin rett ved å la den være en kjole og ikke en topp/tunika....

For min smak blir det big no no og kjøre tykke tights eller strømper på denne nyttårsaften.. det blir litt sånn Bobbysocks istedet for Bombshell....

Hadde kjørt max 20 denier.

(forresten synes det høres litt merkelig ut med 110 kg og den kjolen..sorry vil ikke være frekk.. men paljetter forstørrer ALLE valker hvis kjolen blir litt for ettersittende..

Men for alldel.. er du virkelig amasonekvinne så er vel ingenting flottere enn at du viser det du har enn å gjemme det vekk,.,.

ps. kjolen var kjempefin

TS veier 110 kg..

• Liker 1
Skrevet

.. klarte bare ikke å få ut av det om det var TS selv som bemerket dette med de 110kg når jeg leste tråden..

Nei,får vel slenge meg (dessverre) i koret som synger at 110 kg og den kjolen ikke er kjærlighet ved første blikk. Gå med den som en tunika, ikke prøv på noe annet......

Skrevet

http://plussizediscountclothing.com/wp-content/uploads/2011/12/Samantha-Sequin-Plus-Size-Dress.png

Er mindre enn denne dama og jeg syns hun ser smashing ut i kjolen sin!

samme med denne dama http://4.bp.blogspot.com/-qKYayWC8AA4/TuDnHMuTyeI/AAAAAAAAKe0/yqb-lIkAjW4/s1600/sg.jpg

så er tydeligvis delte meninger om paljetter på overvektige, jeg syns det er trist med overvektige som gjemmer seg mort i triste klær som skal være "flatterende" for dem...

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

http://plussizediscountclothing.com/wp-content/uploads/2011/12/Samantha-Sequin-Plus-Size-Dress.png

Er mindre enn denne dama og jeg syns hun ser smashing ut i kjolen sin!

samme med denne dama http://4.bp.blogspot.com/-qKYayWC8AA4/TuDnHMuTyeI/AAAAAAAAKe0/yqb-lIkAjW4/s1600/sg.jpg

så er tydeligvis delte meninger om paljetter på overvektige, jeg syns det er trist med overvektige som gjemmer seg mort i triste klær som skal være "flatterende" for dem...

Men de kjolene er ikke korte. Er jo det det er snakk om her.

• Liker 4
Skrevet

Hvor er resten av kjolen?:klo:

Skrevet

Hvorfor henger alle seg opp i vekta til TS?

Nå vet ikek jeg hvordan TS ser ut, men man er ikke dundre bare fordi man veier 110kg! Har ingen problemer med å si jeg veier dette sjøl, men har det rett plassert, og ikke i svære valker overalt!

Tilfellet, slik jeg ser det, er at kjolen er utrolig kort, og TS burde - uansett størrelse og vekt - ha en tett strømpebukse. Om den er sort/nude/hvit/lilla/rød/grønn, do not care. Skinntights eller kule jeans som nevnt tidligere, tror jeg kunne blitt det stiligste.

Skrevet

Men har du like pen og formet kropp som de damene du lenket til da TS?

Skrevet

Hvorfor henger alle seg opp i vekta til TS?

Nå vet ikek jeg hvordan TS ser ut, men man er ikke dundre bare fordi man veier 110kg! Har ingen problemer med å si jeg veier dette sjøl, men har det rett plassert, og ikke i svære valker overalt!

Tilfellet, slik jeg ser det, er at kjolen er utrolig kort, og TS burde - uansett størrelse og vekt - ha en tett strømpebukse. Om den er sort/nude/hvit/lilla/rød/grønn, do not care. Skinntights eller kule jeans som nevnt tidligere, tror jeg kunne blitt det stiligste.

Tja, vekt har litt å si. Ser du ut som en supermodell, med lange slanke bein herfra til haka, så gjør det ikke så mye at den er så kort. Har du litt mer kjøtt på beina er det ikke nødvendigvis like pent.

Gjest badeand1
Skrevet

Tja, vekt har litt å si. Ser du ut som en supermodell, med lange slanke bein herfra til haka, så gjør det ikke så mye at den er så kort. Har du litt mer kjøtt på beina er det ikke nødvendigvis like pent.

Så kort kjole er stygt uansett om du veier 50 eller 100. :P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...