Gjest Regza Skrevet 20. desember 2011 #21 Skrevet 20. desember 2011 Når jeg så bildet tenkte jeg også genser....
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #22 Skrevet 20. desember 2011 Jeg synes "kjolen" i seg selv er grisefin, og kan passe til alle vektklasser. Problemet er at det er utrolig kort - og er jo mye mer en kort tunika enn noe annet. Jeg ville gått for tykke tights - ikke engang tykk sort strømpebukse. Du gjør hva du vil, men spørsmålet er jo om du vil at alle andre skal synes du ser tacky ut, eller flott ut. Pluss at når du sitter så vil trusa di synes godt for de fleste - og det er ingenting mer kleint enn det. Jeg synes ikke den ville blitt fin med vanlig strømpebukse til noen, men det vil jo bli ekstra synlig for en som er overvektig eller lett lubben. Ta heller sorte tights - og lett sjela i noen kule sko/tilbehør. Da blir du oppmerksomhet av de rette grunnene - ikke fordi folk får sjokk av å se høna di hver gang du beveger deg. 1
tdm900 Skrevet 20. desember 2011 #23 Skrevet 20. desember 2011 Unnskyld meg men hvorfor ville du droppet den "spesielt fordi du er overvektig"? jeg er fastere i kroppen enn mange normalvektige så er ikke slik at når man er overvektig henger ting og slenger, og buler hit og dit! Siden jeg har sorte sko, sort kjole syns jeg det blir veldig sort å ha ort strømpebukse, selvom det absolutt har vært oppe til vurdering! noe knallfare kommer heller ikke til å kle meg... jeg er av mer den klassiske sorten Men det med en sort hotpants under var ikke en dum ide! Sorte hotpant hørtes ikke dumt ut;-) Men kan anbefale Cubus sine controltop strømpebukser. De fåes i lys farge, en som er gråbrun og i sort. Alle er i 20den. Der har du også hotpant-effekten i trusedelen;-)
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #24 Skrevet 20. desember 2011 Unnskyld meg men hvorfor ville du droppet den "spesielt fordi du er overvektig"? jeg er fastere i kroppen enn mange normalvektige så er ikke slik at når man er overvektig henger ting og slenger, og buler hit og dit! Siden jeg har sorte sko, sort kjole syns jeg det blir veldig sort å ha ort strømpebukse, selvom det absolutt har vært oppe til vurdering! noe knallfare kommer heller ikke til å kle meg... jeg er av mer den klassiske sorten Men det med en sort hotpants under var ikke en dum ide! Greia er vel at sorte strømper (ikke gjennomsiktig sort, men helsort) virker slankende og man ser ikke like stor ut som når man bruker hudfargede der man bare ser HUD. Og masse hud vil det jo bli siden kjolen såvidt dekker stjerten. Men for all del, det viktigste er at DU føler at du ser bra ut. Og dersom du absololutt vil gå for nude strømper, så er hotpantsen et must. Jeg kunne forresten også brukt shorts under denne. Det er ikke så stygt som det høres ut som.
FantasDick Skrevet 20. desember 2011 #25 Skrevet 20. desember 2011 Den så farlig kort ut, men jeg ville nok kjørt på med tette strømpebukser til denne kjolen. Gjerne opp mot 100 denier. 2
olinee Skrevet 20. desember 2011 #26 Skrevet 20. desember 2011 Dette er en kjole jeg gjerne kunne brukt - men da skulle det vært med svart strømpis med mange DEN, også ville jeg "veid opp" med noen dritfine sko. Jeg tror forøvrig ikke jeg ville brukt denne kjolen dersom jeg skulle drikke nok til å bli full. Det kunne fort blitt....nakent.
Glynis Skrevet 20. desember 2011 #27 Skrevet 20. desember 2011 Denne kan du verken sitte i eller bøye deg en eneste cm i. Og jo, når man viser så mye bein har det noe å si hvis man er overvektig! Styr unna, vær så snill. Det er mange andre fine kjoler der ute. 1
goldenchanel Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #28 Skrevet 20. desember 2011 Er ikke aktuelt å styre unna, er den kjolen jeg skal ha nyttårsaften Det å få tak i en ny kjole vil ta for lang tid nå rett før jul! 1
Glynis Skrevet 20. desember 2011 #29 Skrevet 20. desember 2011 Jaiks. Da MÅ du ha tette sorte strømpebukser. 2
FruN Skrevet 20. desember 2011 #30 Skrevet 20. desember 2011 Kom på at jeg faktisk har gensere på lengde med denne kjolen... Tett, tett, tett! Er du av litt størrelse, som meg, ville jeg ihvertfall gjort det.. Men jeg takler og knapt kjoler som går til litt over kneet...
Glynis Skrevet 20. desember 2011 #31 Skrevet 20. desember 2011 Tett, tett, tett! Er du av litt størrelse, som meg, ville jeg ihvertfall gjort det.. Jeg er slank, har tynne ben og liker generelt korte kjoler. Allikevel ville jeg brukt tette strømpebukser her uten å blunke engang, det handler ikke nødvendigvis om størrelse. Også jeg som er tynn har en viss aversjon mot å vise underlivet mitt til folk på fest. :D 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #32 Skrevet 20. desember 2011 Hva med sorte skinntights? Det tror jeg hadde blitt fint til.. også kan du jo ha en veske i en mer sprek farge, hvis du er redd for at det skal bli for sort 5
loffen Skrevet 20. desember 2011 #33 Skrevet 20. desember 2011 Hva med sorte skinntights? Det tror jeg hadde blitt fint til.. også kan du jo ha en veske i en mer sprek farge, hvis du er redd for at det skal bli for sort Genial idé!
Miah Skrevet 21. desember 2011 #34 Skrevet 21. desember 2011 Hadde tatt strømpebukser så mørke som det går an, men hadde sikkert følt meg ukomfortabel. Du kan ikke på en eller annen måte bruke en OK shorts til? High-waist, vanlig, ett-eller-annet, jeg ANER ikke, men den der er for kort!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #35 Skrevet 21. desember 2011 Er ikke aktuelt å styre unna, er den kjolen jeg skal ha nyttårsaften Det å få tak i en ny kjole vil ta for lang tid nå rett før jul! Alt annet vil se bedre ut enn det der, om du ikke velger å ha noe som ligner på bukse under (sikter til shorts/hotpants/skinntights-tipsene her). 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #36 Skrevet 21. desember 2011 Jeg syns shorts under høres fælt ut. Lange overdeler og shorts er stygt. Da ville jeg mye heller hatt tights/tett strømpebukse til. Har aldri sett en kjole bli fin med shorts til I så fall ville jeg sydd den opp slik at den ble en genser, da kunne sort shorts til være pent. At den er kort spiller ingen rolle. Selv om KG syns alt er for kort og man skal plent bøye seg så voldsomt på fest... (hva skjer med å sitte i ro og ikke bøye seg?) Er du overvektig syns jeg du skal ha noe under, ellers syns jeg en slik kjole er smakfull selv om den viser bein.
Quijote Skrevet 21. desember 2011 #37 Skrevet 21. desember 2011 Unnskyld meg men hvorfor ville du droppet den "spesielt fordi du er overvektig"? jeg er fastere i kroppen enn mange normalvektige så er ikke slik at når man er overvektig henger ting og slenger, og buler hit og dit! Siden jeg har sorte sko, sort kjole syns jeg det blir veldig sort å ha ort strømpebukse, selvom det absolutt har vært oppe til vurdering! noe knallfare kommer heller ikke til å kle meg... jeg er av mer den klassiske sorten Men det med en sort hotpants under var ikke en dum ide! vel, kjære, den der kjolen sammen med tynne strømper er ikke videre klassisk... Om du absolutt vil gå med den, må du ha tykke strømper, hvis ikke kommer alle på festen til å se musa di en gang eller tre i løpet av kvelden. Og det er vel i alle fall ikke klassisk? 4
goldenchanel Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #38 Skrevet 21. desember 2011 Det er ingen som kommer til å se musen min nei, jeg sitter pent med bena samlet. Mulig flere av dere i denne tråden bøyen deres histen og pisten på fest og drikker dere så fulle at dere ikke har kontroll på hva dere gjør med kroppen deres men det er ikke tilfellet her Har heller ikke sagt noe om tynne strømper, har snakket om hudfarget vs sort. Mulig du trenger lange kjoler for å dekke til musa di om du driver å spriker hele kvelden 1
Glynis Skrevet 21. desember 2011 #39 Skrevet 21. desember 2011 (hva skjer med å sitte i ro og ikke bøye seg?) På nyttårsaften? Nå vet jeg ikke hva slags sted hun skal på, men det er da vanlig å mingle litt og drikke litt og slikt. Jeg er som sagt en av representantene for de som viser en hel haug med bein, men en så kort trang kjole sklir oppover. Man kan uansett ikke sitte i sofa med den kjolen heller, da flasher man underlivet. Så hvis hun kun skal sitte ved bordet og spise hele kvelden så funker den, men da kan hun jo like gjerne ha mørk strømpebukse uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #40 Skrevet 21. desember 2011 Det er ingen som kommer til å se musen min nei, jeg sitter pent med bena samlet. Mulig flere av dere i denne tråden bøyen deres histen og pisten på fest og drikker dere så fulle at dere ikke har kontroll på hva dere gjør med kroppen deres men det er ikke tilfellet her :fnise: Jeg er helt enig med deg. Jeg går selv med korte kjoler, og ingen har sett musa mi enda. Man trenger for guds skyld ikke å ta aerobic-treningen på fest. Sitt i ro, ha beina samlet og tenk over hvordan du står/sitter så går det strålende:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå