Gå til innhold

Veldig kort kjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig kort paljettkjole jeg skal bruke nyttårsaften. Den har lange armer, og sitter tett i halsen så eneste stedet den avslører hud er på bena, men den er VELDIG kort. Noen som har noen tips til å få den til å se lengre ut, sjule bena el lignende? Har tenkt på underkjole med en blondekant og la blondekanten stikke utenfor, siden det er fest er det uaktuelt med en tjukk sort strømpebukse =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kort er den da?

Svarte strømpebukser (sånn "fin" type)?

Eller som du sier - underkjole. Hvis det passer kjolen.

Skrevet

Og den ser lik ut på deg? Var litt vanskelig å se... Er det sånn at om du bøyer deg så viser du alt eller?

Skrevet

den så veldig kort ut. hva med en shorts?

Skrevet

Jeg ville ha droppet den. Spesielt siden du er overvektig. (Er overvektig selv altså). Evt. MÅ du ha tykk svart strømpebukse under.

• Liker 3
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Det så ut som det var en slik kjole som viser alt når du bøyer deg ja.

Blondekant vil bli stygt til denne kjolen, det samme vil vanlig underskjørt uten blondekant.

Jeg hadde brukt svart hotpants under for å kunne bevege meg som jeg ville uten at noe avslørende ville kommet til syne.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvorfor må damer kle seg i så upraktiske klær? :klo:

For meg ser det plagget ut som en "overdel" - ikke en kjole.

Endret av Margareth
  • Liker 10
Skrevet

Det så ut som det var en slik kjole som viser alt når du bøyer deg ja.

Blondekant vil bli stygt til denne kjolen, det samme vil vanlig underskjørt uten blondekant.

Jeg hadde brukt svart hotpants under for å kunne bevege meg som jeg ville uten at noe avslørende ville kommet til syne.

Slenger meg på denne. Det slipper å se ut som om du har noe under, samtidig som om det skulle skje noe så har du noe til å skjule :)

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke ha på deg en fin tights eller noe? Det TRENGER nemlig ikke være gjennomsiktig eller sånn bare fordi du skal på fest...

• Liker 1
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Kan du ikke ha på deg en fin tights eller noe? Det TRENGER nemlig ikke være gjennomsiktig eller sånn bare fordi du skal på fest...

Jeg er enig i dette. Gjennomsiktige strømper er ikke alltid så fint. Mye mer sexy med svarte tights eller strømper. Skotøyet er derimot mer viktig.

• Liker 4
Skrevet

Må ikek være sort strømpebukse heller... Hadde vært stilig med en annen farge, synes jeg. Ikke nødvendigvis sjokkfarge.

Skrevet

Unnskyld meg men hvorfor ville du droppet den "spesielt fordi du er overvektig"? jeg er fastere i kroppen enn mange normalvektige så er ikke slik at når man er overvektig henger ting og slenger, og buler hit og dit!

Siden jeg har sorte sko, sort kjole syns jeg det blir veldig sort å ha ort strømpebukse, selvom det absolutt har vært oppe til vurdering! noe knallfare kommer heller ikke til å kle meg... jeg er av mer den klassiske sorten :)

Men det med en sort hotpants under var ikke en dum ide!

Skrevet

Unnskyld meg men hvorfor ville du droppet den "spesielt fordi du er overvektig"? jeg er fastere i kroppen enn mange normalvektige så er ikke slik at når man er overvektig henger ting og slenger, og buler hit og dit!

Siden jeg har sorte sko, sort kjole syns jeg det blir veldig sort å ha ort strømpebukse, selvom det absolutt har vært oppe til vurdering! noe knallfare kommer heller ikke til å kle meg... jeg er av mer den klassiske sorten :)

Men det med en sort hotpants under var ikke en dum ide!

Hvor høy er du? Du veier over 100kg sant? Jeg mener at folk må få gå med det de vil, for all del, men en så kort kjole er rett og slett flaut å se på ei tynn jente, og det blir enda flauere på en overvektig jente. I tillegg vil kjolen bli kortere fordi du drar mer over kroppen og bruker kjolestoff på det, rett og slett. Som sagt, jeg er overvektig selv, og liker også å pynte meg og se flott ut. Men man må liksom se sine egne begrensninger.

Kan du ikke ta den på og ta bilde? Uten ansikt?

• Liker 9
Skrevet

Nå er ikke jeg videre konservativ i klesveien, men jeg må si at hvis man skal ha på seg en SÅ kort kjole og høye hæler, og i tillegg ikke har kroppen til modellen på bildet, er tette strømper, helst i sort eller annen mørk farge, det som vil få antrekket til å se chic ut heller enn tacky, slik det defintivt vil bli med hotpants...

• Liker 5
Skrevet

Åh, den var så kort at jeg hadde trodd det var en topp, og brukt bukser eller skjørt til.

:icon_lol:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Syns kjolen er for kort uansett om du har på strømpebukse eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Åh, den var så kort at jeg hadde trodd det var en topp, og brukt bukser eller skjørt til.

:icon_lol:

Enig. Det står at den er en kjole men den ser da ut som en genser.

• Liker 2
Skrevet

Når ikke engang modellen på bildet kler den, da gjør ingen det.

• Liker 1
Skrevet

Under denne kjolen vil jeg si at du MÅ ha sorte strømper. Ta et par sorte penstrømpebukser i minst 50 DEN.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...