AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Skal snart fylle ut meldekort. Idenne 14 dagers perioden har jeg vært syk (infulensa) og har derfor brukt egenmeldinger på jobb disse få dagene jeg skulle ha jobbet. Hva skal jeg skrive på meldekortet ?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Denne jobben er forresten en liten deltidsstilling i barnehagen jeg hadde før jeg fikk innvilget penger fra nav. og jeg er ikke i noe aktivitet utover dette
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Det er vel bare å krysse "ja" på spørsmålet om du har vært syk, og så krysse av for de dagene det gjelder?
Gjest Chevy Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Nei du skal ikke det. Du skal krysse ut på at du har jobbet. Sikkert fordi du får lønn fra arbeidsplassen disse dagene som om du har vært på jobb. Jeg fikk beskjed når jeg gikk på dagpenger, at dersom jeg krysset ut på sykdom på meldekortet så stoppet vedtaket mitt- at de skal ha sykemelding dersom man er syk, uansett. Så det kan være du må få tak i sykemelding også..Nå ble jeg litt usikker, sikkert noen andre kloke hoder her inne som vet.. Jeg vet ikke, det var det jeg fikk beskjed om.. Endret 19. desember 2011 av Chevy
Gjest Consensio Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Sikkert enklest å høre med nav da mange fyller ut meldekortet på forskjellige måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå