Xaphan Skrevet 19. desember 2011 #1 Del Skrevet 19. desember 2011 Er jeg alene om å være så sinnsykt urutinert? Har ikke anelse om hva jeg skal kjøpe heller. Vet så vidt hvem jeg skal kjøpe til. Vær så snill og si at jeg ikke er den eneste? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 19. desember 2011 #2 Del Skrevet 19. desember 2011 Du er ikke den eneste, kjæresten min har ingen planer om å begynne før torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest On Topic Skrevet 19. desember 2011 #3 Del Skrevet 19. desember 2011 Eg har kjøpt 30 gaver på 2 dager. Går fort så lenge ein har funnet ut på førehand kva ein cirka skal kjøpe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 19. desember 2011 #4 Del Skrevet 19. desember 2011 nei, er visst bare broren min som skal ha gave. familien har bestemt seg for å aldri mer gi gaver til hverandre. fordi det blir så mye styr sider dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 19. desember 2011 #5 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg skal ut på fredag og shoppe, så nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg har ikke tid til å starte før torsdag jeg heller Kunne gjerne droppet hele gavegreia i år, jeg, men det burde jeg eventuelt ha avtalt før hele familien kjøpte gave til meg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 19. desember 2011 #7 Del Skrevet 19. desember 2011 Nå handler/lager jeg julegaver hele året da, men jeg har likevel mye som må ordnes før jul (innkjøp av mat og masse annet), og jeg er avhengig av å lage lister, ellers blir jeg gal etter 5 minutter, så irritert og reiser hjem før alt er klart Så mitt råd er: lag liste over hvem du skal kjøpe til og hva du skal kjøpe. Skriv ned hvilke butikker du må innom. Dra gjerne så tidlig på dagen som mulig før "alle" kommer til byen for shopping. En god slagplan letter jobben 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #8 Del Skrevet 19. desember 2011 Har ikke begynt, ikke har jeg tenkt å begynne heller. Har funnet ut at jeg bare ender opp med å kjøpe en haug med gaver til andre, men får ingen tilbake, selv om det var avtalt at vi skulle kjøpe til hverandre. Mulig jeg er en sær 5-åring, men sånn er jeg bare Unner meg heller noe ekstra til meg selv istede. Familien min inviterer jeg på middag eller på andre ting. Det er jo tross alt samholdet og maten som er viktigst når man er blitt voksen. Gavene tilhører barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 19. desember 2011 #9 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg begynte for et par uker siden, men har ikke klart å bli ferdig. I fjor var jeg ferdig i slutten av November, handlet alle julegavene i utlandet.. det var herlig. Heldigvis vet jeg hva jeg skal kjøpe, så jeg slipper å løpe som en tulling rundt i sentrum den 23 desember, som har skjedd mer enn ett år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 20. desember 2011 #10 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg er ferdig med én hel og fire "halve" gaver. Skal ut og kjøpe en del i dag, så får jeg ta resten i morgen. Er så mange som har bursdag i disse tider også, så en del skal ha dobbelt opp Liker best å vite hva jeg skal kjøpe før jeg drar i butikkene, derfor har jeg utsatt det. Men det er fortsatt noen jeg ikke har peiling på hva jeg skal kjøpe til... Neste år krever jeg ønskeliste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. desember 2011 #11 Del Skrevet 20. desember 2011 Slapp av, de fleste butikkene holder åpne på julaften også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #12 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg har handlet for lenge siden - men skulle nesten ønske jeg hadde ventet. Er så mye salg i butikkene nå, og jeg ser så mye fint som jeg heller burde ha kjøpt. Fine ullklær, artige venninnegaver etc. Føler at jeg burde kjøpt noen litt mer spreke gaver, når jeg ser alt det fine i butikkene for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 20. desember 2011 #13 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg har hvert år så lenge jeg kan huske ventet alt for lenge med å begynne på julegaveshoppingen. Fikk aldri kommet meg i gang med en eneste gave før den 20. desember. Men for meg har det bestandig blitt skikkelig stresskjøp da, hvor gavene egentlig ikke betyr så mye. I år kjøpte jeg min første julegave i sommer, og før vi kom inn i desember hadde jeg bare to gaver igjen. Har bestilt mye på nettet i år, og er utrolig fornøyd med hver eneste pakke. Håper jeg klarer å vedlikeholde dette til neste år også, har vært deilig og ikke stresse nå like før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2011 #14 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg begynte med å handle inn julegaver i slutten av november og alt er unnagjort. Alle gavene er gitt og jeg har fått tilbake fra alle jeg har gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blubba Skrevet 20. desember 2011 #15 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg mangler 3, og droppa 2. Haha! Igår suger jeg virkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 20. desember 2011 #16 Del Skrevet 20. desember 2011 Ferdig pakket forrige helg. Unner ingen stresset de må igjennom nå og utover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 20. desember 2011 #17 Del Skrevet 20. desember 2011 Hurra, nå oppdaget jeg at gaven til en av venninnene mine er knust. bra at jeg oppdaget det, da, men da blir det hysterisk løping rundt på kjøpesenteret på Fredag.. ARGH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 20. desember 2011 #18 Del Skrevet 20. desember 2011 Du var alene fram til søndag Nå mangler jeg bare en gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #19 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg begynte i dag. Har hatt eksamener og andre skolegreier fram til fredag, og var selvsagt ikke smart nok til å begynne å kjøpe gaver i september. Skal bare kjøpe til bror, niese og samboeren min nå som jeg er ferdig med foreldre og onkel og tante. Nei vent, jeg har kjøpt til samboer, dessuten skal vi spleise på en gave til hverandre... Kunne nesten ha droppa hele gavestyret, men hyggelig når vi legger oss på et greit nivå - te, sjokolade, vin o.l er helt fine julegaver til oss voksne, og niesen min er det bare hyggelig å kjøpe noe til. Venner kjøper jeg småtteri til ellers i året, har sluttet å kjøpe gaver etter at de aller fleste har fått barn (jeg orker ikke kjøpe til barna, har ikke oversikt over interesser/alder osv på alle...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 20. desember 2011 #20 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg er så glad jeg er ung student uten tantebarn, så da blir det kun foreldre, søsken, bestemor og venner og eventuell type. Da kan man faktisk begynne den 23. Men i år var jeg flink og kjøpte mye på nett, så da måtte jeg få det gjort tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå