Sissa Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Samboeren min bare ler av meg når jeg sier at julestjernen finnes. Den gjør det, ikke sant?
Mynona Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har en i vinduskarmen på jobb Også har jeg en lysende i vinduet i stua.
Sissa Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har en i vinduskarmen på jobb Også har jeg en lysende i vinduet i stua. Det er vell en stjerne man kaller julestjerna?? Det kan ikke være tull når de synger om den i såå mange julesangerr..
Mynona Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Julestjernen er vel den samme som nordstjernen. Og den finnes. Det er den stjernen som lyser skikkelig kraftig i forhold til de andre rundt der.. Klarer ikke helt å huske hvilken himmelretning jeg pleier å se den.. Og det er ikke stjerneklart her nå, så får ikke sjekket..
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Julestjernen er vel den samme som nordstjernen. Og den finnes. Det er den stjernen som lyser skikkelig kraftig i forhold til de andre rundt der.. Klarer ikke helt å huske hvilken himmelretning jeg pleier å se den.. Og det er ikke stjerneklart her nå, så får ikke sjekket.. Nordstjernen ligger vel i retning nord vil jeg tro
Mynona Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 Eller er det polarstjernen tro Eller er et 3 navn på samme stjernen??
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #9 Skrevet 19. desember 2011 Eller er det polarstjernen tro Eller er et 3 navn på samme stjernen?? Det er samme, den heter Stella polaris, polarstjernen og nordstjernen... OG julestjernen
Orchideae Skrevet 19. desember 2011 #10 Skrevet 19. desember 2011 Det er vell en stjerne man kaller julestjerna?? Det kan ikke være tull når de synger om den i såå mange julesangerr.. Husk på at de synges mye om julenissen som bor på nordpolen også da, men finnes han?
Pingting Skrevet 19. desember 2011 #11 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Ærlig talt, uAnonymBruker. Dette blir lavmål og for dumt. Hallo? Jeg ser jo i avataren din at det er du som er julestjernen. Endret 19. desember 2011 av Pingting
Mynona Skrevet 19. desember 2011 #12 Skrevet 19. desember 2011 Husk på at de synges mye om julenissen som bor på nordpolen også da, men finnes han? JA!
Supraspinatus Skrevet 19. desember 2011 #13 Skrevet 19. desember 2011 Julestjernen er vel den samme som nordstjernen. Og den finnes. Det er den stjernen som lyser skikkelig kraftig i forhold til de andre rundt der.. Klarer ikke helt å huske hvilken himmelretning jeg pleier å se den.. Og det er ikke stjerneklart her nå, så får ikke sjekket.. Den er ikke den kraftigste, men den er ofte synlig. Et annet navn på nordstjernen er Stella Polaris.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #14 Skrevet 19. desember 2011 Ærlig talt, uAnonymBruker. Dette blir lavmål og for dumt. Hallo? Jeg ser jo i avataren din at det er du som er julestjernen. Hiiifffhhh du gav meg nesten er miniangstanfall her... men så leste jeg resten
Gjest Surrehodet Skrevet 19. desember 2011 #15 Skrevet 19. desember 2011 øøøhhh? Fulgte ikke samboeren din med på skolen? Klart at det er en stjerne som lyser litt sterkere nå. Slå opp på gule sider og se på jordmor
Giacomo_P Skrevet 19. desember 2011 #16 Skrevet 19. desember 2011 Jeg mener å ha hørt at noen astronomer mente julestjernen var en passerende komet. Det kan stemme godt med det jeg så da kometen hiyakutake passerte tidlig på 90-tallet. Det så ud som en veldig stor, kraftig stjerne, og efter hvert kunde man se halen også.
Pingting Skrevet 19. desember 2011 #17 Skrevet 19. desember 2011 Hiiifffhhh du gav meg nesten er miniangstanfall her... men så leste jeg resten Just as planned!
Orchideae Skrevet 19. desember 2011 #18 Skrevet 19. desember 2011 JA! Da gleder jeg meg til å se han komme gjennom pipa i år!
Lutetium 71 Skrevet 19. desember 2011 #19 Skrevet 19. desember 2011 Jeg mener å ha hørt at noen astronomer mente julestjernen var en passerende komet. Det kan stemme godt med det jeg så da kometen hiyakutake passerte tidlig på 90-tallet. Det så ud som en veldig stor, kraftig stjerne, og efter hvert kunde man se halen også. Eller kanskje det var en fjern supernova?
Sissa Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #20 Skrevet 20. desember 2011 Husk på at de synges mye om julenissen som bor på nordpolen også da, men finnes han? Du er ikke så dum du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå