Gjest Elissima Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Flere som følger med på white trash programmet Geordie Shore? Veldig underholdende syns jeg! Også er det ekstra gøy for meg som har bodd i Newcastle, siden de er på mange av de utestedene jeg pleide være på Ingen favoritter så langt,liker Vicky selv om hun virker som en chav. I kveldens episode dro Holly hjem, like greit siden hun virker litt sutrete. Ingen av gutta har gjort noe inntrykk på meg så langt..
Kassiopeia Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Jeg lastet ned hele sesong 1 og alle ekstra episodene for en stund tilbake, og må si at jeg likte serien bedre enn mye annet hjernedød reality søppel jeg har sett før. Jeg likte også Vicky helt i begynnelsen, men hun ble bare verre og verre til hun tilslutt ble helt uutholdelig å se på. Likte henne tilslutt mindre enn Holly, og det bør si litt. Charlotte var så søt og 'ekte', tror jeg hadde gått godt overens med henne hvis vi hadde møttes på fylla. Likte henne best av gjengen!
Gjest Elissima Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Du mener vel Jersey Shore? Nei, Geordie Shore heter serien som er fra Newcastle. Samme konseptet som Jersey shore:
Kraula Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Liver litt opp i en gammel og nesten ubrukt tråd. Noen som ser på dette enda? Litt guilty pleasure ute å gå her...
Gjest Sunshine23 Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Nei synes dette bare blir en dårlig ripp off av Jersey Shore. Å jeg elsker Jersey Shore.
Kraula Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Nei synes dette bare blir en dårlig ripp off av Jersey Shore. Å jeg elsker Jersey Shore. Jersey Shore er herlig, haha, synd de er ferdig.. Hva synes du om Snooki og Jwoww-serien?
Gjest Sunshine23 Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Jersey Shore er herlig, haha, synd de er ferdig.. Hva synes du om Snooki og Jwoww-serien? Skjønner jo at de er ferdige å. Snooki har jo blitt mor og Mike drikker ikke lengre. Jwoww er forlovet osv. De begynner å vokse opp Har bare sett sesong 1 og digger Snooki. Hun er helt hysterisk morsom!!
Gjest Sunshine23 Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Har sett noen episoder av GJ på MTV. Synes det bare bli litt wannabe JS. Å jeg takler ikke den engelske dialekta de snakker på heller.
amadine Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Elsker geordie shore. Har sett alle episodene 1
Kraula Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Det er iallfall bra de har tekstet GS, hadde sliti noe veldig ellers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå