AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Historien i korte trekk: Jeg er betatt av en kollega. Havna i samme seng på nachspiel, han prøvde seg, jeg sa nei. Han har sagt at han stoler på meg, og har fortalt meg ting som ingen av de andre vi jobber med vet, og jeg vet at det han har fortalt meg er big deal for han så han hadde ikke fortalt det, med mindre han stolte på meg. 2 uker senere skal vi på fest igjen, han gir meg masse oppmerksomhet, og etter noen enheter alkohol, så sier han at jeg er mye mer for han enn de andre som er her, de andre er kollegaer, jeg er visst en venn. Så etter enda noen enheter alkohol begynner vi å diskutere sist gang vi var på nachspiel, også uten at jeg husker hvordan vi kommer inn på det så sier han at han kun prøver seg en gang og that's it. Vi drar ut, og jeg klarer ikke la vær å bli irritert når han møter jenter, noe han merker, og gnir inn, så iløpet av kvelden ender vi i "ekteskapskrangel" og han snakker om andre jenter for å få meg irritert. Han innrømmer tilslutt til at han ser sporten i en god diskusjon, og alt ordner seg. Alt er heldigvis normalt mellom oss på jobb. Og vi har teksta litt utenom jobb, men der kommer det store spørmålet. Er han bare høflig, når han svarer? Det første han spurte meg om på fredag var om jeg skulle ut i helgen. Vi snakka litt fram og tilbake om ett arrangement og jeg sa jeg skulle sende han melding. Vel jeg sender melding og han svarer, men ingen av oss dro dit. Dumme meg litt påvirket på lørdag sender melding og spør om om han er ute, han svarer fort og spør meg hvor jeg er, jeg svarte, men så hørte jeg ikke noe mer. Har møtt han idag, men har ikke fått snakket med han siden vi ikke var alene, og jeg synes det er litt kleint at folk skal vite at vi har kontakt litt utenom jobb.
Gjest Regza Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Jeg lurer mer på hva i all verden du vil... 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Jeg vil ha han. Og jeg vil at han vil ha meg.
Gjest Regza Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 har du sagt det rett ut? han var jo klar på at han ikke kommer til å prøve seg igjen, så du må ta initiativ. ikke hinting.
Aldrisur Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Så ta han og fang han og slep han hjem til hula!! 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Jeg sa vel mer eller mindre at det var dumt at han ga opp så fort. Og jeg har sagt at jeg stoler på han. Jeg mener at han burde ha skjønt den kvelden at jeg likte han.
Sweet77 Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Høres ut som du kunne vært hans "neste erobring" i en lang rekke. Ja, han ser kanskje på deg som en venn, men i forhold til noe mer så "prøver han seg bare en gang" - som han pleier å gjøre. Altså ikke noe utenom det vanlige for ham. Var du spesiell for ham i forhold til de andre han har hatt, så ville han nok også lagt mer i det enn det ene forsøket han pleier... Endret 19. desember 2011 av Flair
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #9 Skrevet 20. desember 2011 Han ville pule? Ja det var derfor jeg sa nei. For jeg tenkte at det kom sikkert til å bli med en ONS, og det ønsker jeg ikke, vil ha noe mer. Men jeg må si at at jeg ble veldig sjarmert den kvelden, og det er vel det som har utløst denne betattheten eller hva jeg skal kalle den.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #11 Skrevet 20. desember 2011 I sure hope so! For han er herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå