AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Jeg pleier å barbere meg med vanlig barberhøvel. Men det blir jo aldri helt glatt, det blir liksom sånne skjeggstubber... og det er plagsomt. Hvordan kan jeg få alt helt vekk, utenom å gå til sånne studioer som vokser...?
Miah Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Du kan vokse det selv. Fungerer ganske bra etter litt øvelse, men de første gangene kan det være litt vanskelig. Du kan også bruke epilator. Aldri prøvd selv, men er vistnok farlig vondt. Så... ville anbefale å vokse.
Lana Del Rey Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Voksing gjør veldig vondt når man gjøre det hjemme. Jeg gjør det noen steder, men det er bare steder jeg ikke når med Silkn sensepil. Jeg får heller aldri vekk alt av hår om jeg vokser, mulig jeg er dårlig på det da!
Gjest Levitate Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Er jeg den eneste som faktisk greier å få det helt glatt? Det som er irriterende med barbering er at det etter bare 1 dag vokser ut igjen, og da kommer de jævla skjeggstubbene.. Skulle ønske jeg turte å vokse meg hos en profesjonell, men nei. Tør ikke det enda. Au. :gjeiper:
TheSecret Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Barberer du mot hårene etter at du har barbert med ?
Miah Skrevet 25. desember 2011 #6 Skrevet 25. desember 2011 Jeg klarer helt greit å vokse hjemme. Blir bedre og bedre for hver gang, i begynnelsen trodde jeg at jeg aldri kom til å få det til! Når man barberer, skal man først ta med hårene, og så mot? Jeg pleide alltid å ta mot hårene først, og så bare litt i hytt og pine. Alltid glatt og fint første dagen, men så såg det jo ekkelt ut.
Gjest Survival Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Er jeg den eneste som faktisk greier å få det helt glatt? Neida, klarer det helt fint jeg også med vanlig høvel. Hvis man ønsker det heeelt glatt uten at det vokser ut igjen med en gang, er profesjonell voksing løsningen. Det er ikke så fælt som alle skal ha det til. Litt vondt gjør det, men det er verdt smerten. Og prisen.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 Barberer du mot hårene etter at du har barbert med ? Ja. Kan lett bli sår, men må jo det hvis det skal bli glatt.. Smør inn med en god krem etterpå..
Gjest millapilla Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Voks, voks og voks! Aldri vært mer fornøyd, og kommer aldri til å gå tilbake til høvel igjen!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Ja. Kan lett bli sår, men må jo det hvis det skal bli glatt.. Smør inn med en god krem etterpå.. Eventuelt bruke "Unirens" fra Kondomeriet. Litt sterk sitruslukt der og da, men den forsvinner raskt. Ingen røde nupper :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå