AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Får man halv skatt hele månedemn dersom man har AAP? - eller bare halve måneden? Noen som vet ?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Bare halve måneden i desember, hele i juni om jeg ikke husker feil 1
Gjest badeand1 Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Halve mnd i desember og det er skattefritt. Ikke halv skatt.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Man får halv skatt totalt hele måneden. Det betyr for de med AAP og dagpenger at man får den ene utbetalingen helt skattefri og betaler vanlig skatt på den andre utbetalingen. Det utgjør totalt halv skatt for hele måneden. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Man får den første utbetalingen i desember skattefritt, og den andre utbetalinger trukket med skatt. I juni, eller var det juli, så får man skattefritt begge utbetalingene. Husk på at 2 mnd i året, så får man tre utbetalinger på per mnd! 1
Greengrass Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Man får den første utbetalingen i desember skattefritt, og den andre utbetalinger trukket med skatt. I juni, eller var det juli, så får man skattefritt begge utbetalingene. Husk på at 2 mnd i året, så får man tre utbetalinger på per mnd! Det er utbetaling hver 14. dag, ikke to og/eller tre ganger pr mnd!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Det er utbetaling hver 14. dag, ikke to og/eller tre ganger pr mnd! hver 14 dag, blir til to eller tre ganger i mnd.
Greengrass Skrevet 20. desember 2011 #8 Skrevet 20. desember 2011 hver 14 dag, blir til to eller tre ganger i mnd. Joda, det blir det. Men har på følelsen av at enkelte tror de månedene du får 3 utbetalinger er ekstra utbetalinger -ren bonus altså. Noe det ikke er, det er bare sånn det faller seg i forhold til utbetaling annenhver mandag/tirsdag.. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #9 Skrevet 20. desember 2011 Det er utbetaling hver 14. dag, ikke to og/eller tre ganger pr mnd! Ja, det vet jeg. Jeg prøvde bare å forklare at to ganger i året får man tre utbetaliner iløpet av en mnd. Vanligvis er det jo to utbetalinger pga 14 dagers-syklusen.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #10 Skrevet 20. desember 2011 Det er utbetaling hver 14. dag, ikke to og/eller tre ganger pr mnd! Ja, det vet jeg. Jeg prøvde bare å forklare at to ganger i året får man tre utbetaliner iløpet av en mnd. Vanligvis er det jo to utbetalinger pga 14 dagers-syklusen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå