Gå til innhold

Hva er dine største uvaner?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Vet ikke om det har blitt laget en tråd om dette før, men nå ble jeg litt nysgjerrig på hva deres største uvaner er! :)

Mine er nok at jeg biter negler av og til, kan være ganske hissig i trafikken, er litt distre av meg, dusjer leenge, og blabla.

Ellers irriterer jeg meg over at jeg er ganske utålmodig, søler en del når jeg lager middag, at jeg er litt småsjalu (skulle ønske jeg var enda mer chill, selv om jeg absolutt ikke er ille), i tillegg til at jeg alltid utsetter alt til siste liten.

Skal si ifra om jeg kommer på mer, er nok en haug! :fnise:

Soo, lets hear it! :)

edit; leifer

Endret av Dreamdrops
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utålmodig, rastløs.

Skrevet

Jeg pirker hele tiden på alt mulig.

Og jeg driver hele tiden og bøyer, knekker og strekker på fingrene mine :/

Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg tar aldri den fremste varen i butikken, men pirker fram en langt bak, noe som ikke alltid er like gunstig når jeg har liten tid.

Skrevet

1. At jeg røyker.

2. At jeg er født med rød penn i hånda - blir fryktelig irritert over skrivefeil!!!

3. At jeg ALDRI klarer å lukke døra til kjøkkenskapet før ETTER at jeg har tatt ut et glass, fylt opp drikke. Først DA lukker jeg skapdøra...

Skrevet

Jeg må alltid fikle med noe. Pirke på en løs tråd, klype meg selv, rotere nøkkelknippet, snurre håret rundt fingeren. Dette blir ekstremt ille i tilfellene jeg i tillegg er nervøs. Gah.

Gjest just words
Skrevet

-Jeg biter negler (i perioder).

-Jeg er en katastrofe på kjøkkenet (takk gud og lov for at jeg ikke er født på den tiden da husmors skole var et must, hadde strøket 5 år på rad).

-Jeg er ekstremt måren gretten.

-Jeg er litt små rotete, (og unnskylder meg alltid med at jeg vil heller ha et sjarmerende, hjemmekoselig rede, enn et sterilt hjem, og det irriterer meg kanskje vel så mye at jeg unnskylder meg over små rotet enn å ta det inn over meg).

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg fremstår av og til (ofte) som sintere og mer alvorlig enn det jeg egentlig er.

Jeg røyker.

Jeg "knekker" alle ledd jeg klarer i hele kroppen, flere ganger om dagen.

Jeg har utrolig dårlige matvaner, og pleier ubevisst å venne kroppen av og på mat. Av og til spiser jeg bare 2-4 brødskiver på en hel dag. Kan holde på slik i en del dager, før det går opp for meg hva som skjer, så må jeg lure kroppen til å bli sulten igjen, slik at jeg får i meg nok mat.

Edit:

Ja, og jeg eier ikke døgnrytme...

Endret av Raindrops
Gjest RompeRusk
Skrevet

- Sinnsykt morgengretten (Bør helst holde avstand den første timen etter jeg har stått opp :sjenert: )

- Klør meg mye i hodebunnen (Uvane fra yngre dager)

- Kan ikke la VÆRE å kommentere skrivefeil :fnise:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg klør mye! Tror det er en nervøs uvane, for det er verre når jeg er ute blandt folk.

Tar meg i ansiktet hele tida, klør i panna, styker meg på kinnet, klør på armen. Skikkelig pinlig!

Gjest finurlig
Skrevet

Jeg kverulerer for mye..

Og ubevisst er jeg uenig med alle, selv om jeg ikke vil :s

Og så snuser jeg..

Og knekker fingerleddene mine. Og er morgengretten.

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg klarer aldri å ta bare EN øl. Det blir bestandig fler :fnise:

Gjest SemperFi
Skrevet

Og jeg driver hele tiden og bøyer, knekker og strekker på fingrene mine :/

Skrevet

Må ha sminken min alfabetisk... :sjenert:

Biter på penner hver gang jeg har en i hånden.

Er for ærlig.

Rastløs.

Snakker for mye i søvne.

Bruker alt for lang tid i dusjen.

Bruker sleng som ikke burde brukes! F.eks "Har du downs?!" (Jeg vet dette ikke er pent! ) :snurt:

Ødelegger alltid døgnrytmen min etter en helg...Må bruke nesten hele uka på og fikse den igjen. ^^

Har nok mange fler,men detta var de jeg kom på i farta. :)

Skrevet

Må ha sminken min alfabetisk... :sjenert:

Biter på penner hver gang jeg har en i hånden.

Er for ærlig.

Rastløs.

Snakker for mye i søvne.

Bruker alt for lang tid i dusjen.

Bruker sleng som ikke burde brukes! F.eks "Har du downs?!" (Jeg vet dette ikke er pent! ) :snurt:

Ødelegger alltid døgnrytmen min etter en helg...Må bruke nesten hele uka på og fikse den igjen. ^^

Har nok mange fler,men detta var de jeg kom på i farta. :)

Hihi, trodde et lite sekund at du måtte ta på sminken alfabetisk. Tenkte det kunne ende opp med å bli litt problematisk :fnise: Eller var det det du mente..? :sjenert:

Skrevet

Eier ikke døgnrytme, hater skrivefeil, alt for glad i sjokolade:P

Skrevet

Hihi, trodde et lite sekund at du måtte ta på sminken alfabetisk. Tenkte det kunne ende opp med å bli litt problematisk :fnise: Eller var det det du mente..? :sjenert:

Haha, det kunne fort blitt vanskelig ja... :P Nei,må bare ha den ståendes og liggendes i "riktig" rekkefølge eller i alfabetisk rekkefølge... :P Så jeg HATER når folk roter i sminka mi.. Sikkert en utrolig idiotisk uvane... :sjenert:

Skrevet

-Alt for glad i og sove

-Rastløs

-Perfeksjonist

-Sjallu :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...