Gå til innhold

Hjelpemidler på teoriprøven for bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal ta teoriprøven for bil i morgen eller i overimorgen (siste mest sannsynlig ;) ), og lurer på hva det er lov å ha med seg på prøven. Får jeg lov å ha med meg kalkulator, eller penn og papir?

Har tatt en del teoriprøver på nett, og det dukker ofte opp spørsmål om hvor langt man kjører på ett sekund i 80, 50, osv km/t. Jeg er fullstendig i stand til å regne ut dette, og foretrekker langt å regne det ut for det enkelte tilfelle enn å pugge en tabell (er ingeniørstudent, setter forståelse foran pugg).

Har man lov til å bruke en enkel kalkulator, eller må jeg rett og slett bare pugge tabellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalkulator dukker opp på skjermen! :)

Skrevet

På sånne spørsmål hvor det kansje trengs kalkulator, så kommer det opp en på skjermen!

Skrevet

Takk!

Er jeg nødt til å ha med bevis på synet? Bruker briller/linser :/

Skrevet

Takk!

Er jeg nødt til å ha med bevis på synet? Bruker briller/linser :/

Hvis du har synsattest fra optikeren din så ta den med. Men er ikke krav om det før den praktiske prøven. (brilleseddel funker ikke)

Skrevet

Jeg stod! :) men det dukka ikke opp noen kalkulator på skjermen til meg, men jeg tror det skulle gjøre det. For jeg måtte ta 50/3,6 i hodet, og mannen som satt der ble overrasket når jeg fortalte det. Men det gikk fint, trikset er å dele på 4 og så legge til litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...