Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La denne ut på "Graviditet og Spedbarn" men bortimot null respons, så jeg prøver meg her og jeg :

Vi er prøvere i pp4.

Hadde EL 12.12 (positiv EL-test 11.12), og jeg har IKM 25.12.

Nå har jeg spottet siden 2 dpo, er på 8dpo idag.

Er et noen som har opplevd å spotte endel før IKM, og har vært gravid? (og det har gått bra).

Skal også sies at jeg ikke har hatt noe smerter etc i magen, men ømme pupper.

Håper å få noen positive tilbakemeldinger ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....tror ikke dette er vanlig...

...men jeg hadde mensen / spotting og var gravid...

Skrevet

Og det var før du visste du var gravid?

Altså ikke i løpet av svangerskapet??

Men dette er iallefall ikke mensen, det er ca en uke til jeg skal ha den - har temmelig forutsigbare sykluser.

Hadde endel små blødninger i mitt forrige svangerskap, så jeg har tydeligvis "sarte" slimhinner - men tør liksom ikke håpe på noen positiv test nå.

Flere??

Skrevet

Jeg spottet littegrann hver dag fra 3 dpo sist syklus, men mensen kom akkurat som vanlig.. Jeg pleier imidlertid å spotte noen dager før IKM, men har aldri startet spottingen så tidlig før.

Men tror absolutt at det kan være et graviditetstegn også, så ikke gi opp håpet ennå :)

Skrevet

da vi prøvde på nr 2 spottet jeg fra rundt 3dpo og frem til ikm. Det gjorde jeg også den mnd jeg ble gravid:-)

Skrevet

Og det var før du visste du var gravid?

Altså ikke i løpet av svangerskapet??

Ah, må pressisere....jeg hadde (...og har :kjefte: ) meget uforutsigbare sykluser.....

Så jeg spottet og hadde mensen før jeg viste at jeg var gravid... Gikk over til å ha mensen i to måneder...Da testet jeg ikke fordi jeg naivt nok trodde man ikke kunne bli gravid når man hadde mensen.... :sjenert: Var først hos legen når det hadde gått to måneder og jeg begynte å blø MYE...viste seg at jeg hadde hatt SA...vet ikke hvor langt jeg var på vei.....

Men har hørt om flere her inne som spotter og er gravide...så krysser fingrene for deg :klemmer:

Skrevet

Bra å høre at flere har opplevd det ;)

Husker ikke om jeg spottet før IKM ved forrige svangerskap (enda det bare er 3 år siden :sjenert: )

Begynner å nærme seg IKM nå, er såå spent.

Og puppene blir bare ØMMERE og ØMMERE!

:popcorn:

Hører gjerne fra flere :ler:

Gjest Modig mor
Skrevet

Jeg er 13DPO i dag og fikk positiv test. Sist uke hadde jeg bitte litt rosa utflod på 7 og 8 DPO, noe jeg aldri har opplevd før. For meg var det altså et positivt tegn. Lykke til!

Skrevet

Jeg er 13DPO i dag og fikk positiv test. Sist uke hadde jeg bitte litt rosa utflod på 7 og 8 DPO, noe jeg aldri har opplevd før. For meg var det altså et positivt tegn. Lykke til!

;) Takk.

Gratulerer så masse :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...