Syden Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Er det noen her ute som har en VELDIG GOD oppskrift på eggsalat?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Kokte egg Purreløk i tynne skiver Kaviar (!). Majones Litt presset sitron Pepper Lover deg at denne er god. Til og med som ikke liker kaviar liker denne
Syden Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2011 Kokte egg Purreløk i tynne skiver Kaviar (!). Majones Litt presset sitron Pepper Lover deg at denne er god. Til og med som ikke liker kaviar liker denne Men hvor mye av vær?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Men hvor mye av vær? Nja, jeg tar det litt på følelsen... Men la oss si: 4 kokte egg i biter Ca halvparten av en purreløk Ca halv tube med kaviar (ønsker du mildere, bruk kaviarmix) 1 tube med majones pepper og sitronsaft etter smak
Orchideae Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Enkel og grei eggesalat. 5-6 kokte egg, majones blandes i til det blir passe konsistens. Ha i hvit pepper, salt og hvitløk etter ønske. Endret 19. desember 2011 av isodora 2
FantasDick Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Jeg bruker et par egg, litt rømme, majones til passende konsistens, passende mengde finkuttet purre, salt, kvernet pepper og litt tabasco. Digg! 1
Phaedra Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner og persondebatt. Reglene våre gjelder på matforumet også. Phaedra,mod 2
Syden Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2011 Da har jeg prøvd meg på en eggsalat, og lagde dobbel porsjon, og den ble kjempegod ) 2 pakker majones, 6 egg, og masse purreløk :D nam!!
Gjest Bartenina Skrevet 21. desember 2011 #9 Skrevet 21. desember 2011 Når jeg jobbet i ferskvaren brukte vi en liten dæsj med agurksalat eller hakket sylteagurk i, det gjorde den mer..hmm, spennende i allefall :-) Ellers bruker jeg egg, majones, litt rømme, masse purreløk, litt salt og pepper. Stemoren min tilsetter også små terninger av skinke og eple, den ble ****god :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå