AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Hei, jeg har en vaskemaskin som vandrer når den sentrifugerer. Den står i en vaskekjeller jeg deler med en annen, på vanlig kjellerbetonggulv. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan holde den på et sted? Skal også ha en tørketrommel etterhvert, og ser noen har tørketrommel oppå vaskemaskinen. Men det kan jeg vel ikke hvis vaskemaskina driver og flytter på seg under sentrifugering?
Gjest Lille-pus Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Står den i vater ? Hvis ikke den gjør det så "spaserer" de gjerne både en og to turer under sentrifugering. 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Det vet jeg faktisk ikke, ikke lenge siden jeg flyttet inn og maskina fulgte leiligheten. Da skal jeg sjekke det når denne vasken er ferdig, takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Det viktigste er å vatre den opp. Sjekk både horisontalt og vertikalt. I tillegg så kan det hjelpe med sånne gummiføtter du får kjøpt på f.eks. Elkjøp.
Pria Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Gummiføtter fikk min maskin til å stå i ro. Men ja, sjekk om den står i vater først. Endret 19. desember 2011 av Pria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå