Gå til innhold

Nettsted som er seriøst for å få seg en potsiell kjærst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt sørste nyttårsønske er bli kjent med en dame på samme alder som meg og som evt. kan bli min kjære for resten av livet. Kansje ikke noen grunn når en har vært singel i 36 år og hatt et forhold som varte i to. Jeg har funnet ut at det å leve livet alene er ikke noe fremtid. For det er så mye en går glipp av når man er alene.

Det å finne noen ute i den store verden tar tid, men en må gjøre det beste ut av det og leve i håpet om en gang kunne lykkes.

Jeg har vært medlem både på match, møteplassen og sukker.

Hvilke nettdatingside er den mest seriøse? Og hvem skal jeg legge penger i?

Kjenner du noen som har funnet lykken på nett..

Dersom dere kan hjelpe meg med dette så er en av de tingen jeg har ønsket meg julen 2011 og ikke minst 2012 kan gå i oppfyllelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi deg noe konkret tips om hvilke sider som er best... om man treffer noen eller ei er nokså tilfeldig om du spør meg!

Har du profil liggende ute nå da?? Du skulle ha slengt på en liten reklame om den slik at vi single her ut kunne ha tatt en titt...!

Hilsen ei på 36 som er på evig leting etter den rette...!! haha... :fnise:

Skrevet

Kan ikke gi deg noe konkret tips om hvilke sider som er best... om man treffer noen eller ei er nokså tilfeldig om du spør meg!

Har du profil liggende ute nå da?? Du skulle ha slengt på en liten reklame om den slik at vi single her ut kunne ha tatt en titt...!

Hilsen ei på 36 som er på evig leting etter den rette...!! haha... :fnise:

Hehe jeg kan godt slenge på litt reklame om meg selv:-) Jeg er å finne både sukker og møteplassen ;)

Alderen min er 37 år og du i en alder av 36 hadde vært glimrende også :-) Det hadde ikke vært store aldersforskjellen på oss heller ;-)

Oij nå begynner harddiske å jobbe her ;-)

ler jeg går å lager meg middag ;-)

Skrevet

Hehe jeg kan godt slenge på litt reklame om meg selv:-) Jeg er å finne både sukker og møteplassen ;)

Alderen min er 37 år og du i en alder av 36 hadde vært glimrende også :-) Det hadde ikke vært store aldersforskjellen på oss heller ;-)

Oij nå begynner harddiske å jobbe her ;-)

ler jeg går å lager meg middag ;-)

Klart du må reklamere litt for deg selv... :biggrin: !!

Nettopp vært inne på møteplassen... kan du ikke gi meg noen tips så jeg har sjans til å finne profilen din...? Var relativt mange som er 37 for å si det sånn...!! Kan liksom ikke begynne å sende meldng til alle og enhver å spørre om de har postet ett innlegg her..! :biggrin:

PS - jeg er på sukker og.. men der er det så vanskelig å finne "hverandre"!!

Skrevet

Jeg er også på Sukker, men syns det er så vanskelig å finne noen der :(

Skrevet

Klart du må reklamere litt for deg selv... :biggrin: !!

Nettopp vært inne på møteplassen... kan du ikke gi meg noen tips så jeg har sjans til å finne profilen din...? Var relativt mange som er 37 for å si det sånn...!! Kan liksom ikke begynne å sende meldng til alle og enhver å spørre om de har postet ett innlegg her..! :biggrin:

PS - jeg er på sukker og.. men der er det så vanskelig å finne "hverandre"!!

Jeg har gitt opp sukker pga det var så vanskelig. Du skal få noen hint jeg har kreativ begynnelsen av nicket mitt og det slutter med tallet 37 også har det tre bokstaver og det begynner på k.

Så da har du noen hint der.

Medlemskapet mitt har gått ut for to dager siden. Så du får sende meg en meld dersom jeg ikke harskremt deg :-)

Det hadde hværthyggelig å vist hvem du er for en hyggelig jente :-) ;-)

Skrevet

:takke:

Jeg har gitt opp sukker pga det var så vanskelig. Du skal få noen hint jeg har kreativ begynnelsen av nicket mitt og det slutter med tallet 37 også har det tre bokstaver og det begynner på k.

Så da har du noen hint der.

Medlemskapet mitt har gått ut for to dager siden. Så du får sende meg en meld dersom jeg ikke harskremt deg :-)

Det hadde hværthyggelig å vist hvem du er for en hyggelig jente :-) ;-)

Frøken detektiv er i gang.. men etter å ha gått igjennom 10 sider med profiler uten å se noen som har ett nick som ligner ditt må jeg nesten be om et hint til... :takke:

Skrevet

:takke:

Frøken detektiv er i gang.. men etter å ha gått igjennom 10 sider med profiler uten å se noen som har ett nick som ligner ditt må jeg nesten be om et hint til... :takke:

sitter og smiler i bildet med går genser ;-)

Skrevet

sitter og smiler i bildet med går genser ;-)

lslutter på 74 jeg sa feil...for jeg hadde ikke regnet med å få svar på melding ;)

Skrevet

"Je fant, je fant..!" sa Askeladden... nå kan jeg si det og!!

Skrevet

"Je fant, je fant..!" sa Askeladden... nå kan jeg si det og!!

ble du redd???????????

Skrevet

Ingen grunn til å bli redd etter å ha lest den profilen... :biggrin:

Sjekk ut bildene... kan evtl. prates per mail?

Skrevet

Ingen grunn til å bli redd etter å ha lest den profilen... :biggrin:

Sjekk ut bildene... kan evtl. prates per mail?

Så bra :-) Da kan jeg sove godt i natt ;-) Vi mailes ;-)

Skrevet

Jeg synes dette er litt søtt :) Lykke til dere to!

• Liker 7
Skrevet (endret)

^ henger meg på den. :)

Er visst på sukker jeg også. Kjenner mange seriøse som er der, og en useriøs. Forskjellen på de er at de seriøse har sånn passe tro på konseptet, og sender/prater kanskje med et lite fåtall, mens den useriøse spammer rundt. Som i livet ellers kanskje. De som gir litt f** er ofte veldig synlige, og skygger litt for alle andre.

Ikke veit jeg, men har selv blitt positivt overrasket. Det finnes mange bra mennesker der inne, man må bare lete litt. :)

Uansett lærer man jo noe av det. :)

Endret av Likevekt
Skrevet

Jeg har gitt opp sukker pga det var så vanskelig.

Så møteplassen er bedre enn sukker? Hva er eventuelt bedre med møteplassen?

Har vært på sukker i et par år nå og har vært fornøyd hittil selv om det ikke har blitt full klaff. Men synes det blir mer og mer vanskelig å finne menn jeg synes virker interessante. Ikke så mange som kontakter meg lenger heller.

Ellers kjenner jeg flere som har møtt hverandre via nettet. Har blant annet en venninne som ble medlem på sukker samtidig som meg. Kjæresten hun fant der fridde til henne forrige uke. Litt misunnelig kjenner jeg...

Skrevet

Så møteplassen er bedre enn sukker? Hva er eventuelt bedre med møteplassen?

Har vært på sukker i et par år nå og har vært fornøyd hittil selv om det ikke har blitt full klaff. Men synes det blir mer og mer vanskelig å finne menn jeg synes virker interessante. Ikke så mange som kontakter meg lenger heller.

Ellers kjenner jeg flere som har møtt hverandre via nettet. Har blant annet en venninne som ble medlem på sukker samtidig som meg. Kjæresten hun fant der fridde til henne forrige uke. Litt misunnelig kjenner jeg...

Er det ikke egentlig litt betenkelig når folk har vært på en Internett-dating-side i et par år?

Skrevet

Er det ikke egentlig litt betenkelig når folk har vært på en Internett-dating-side i et par år?

det hadde du klart helt fint Steinar :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

det hadde du klart helt fint Steinar :gjeiper:

Tviler faktisk :smoke: hehe

Har forsåvidt aldri vært på noen dating-side, men hvis målet bare er å finne en partner så høres null fremgang over et par år rimelig demotiverende ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...